به گزارش لنگرنیوز، نام محمد رضا شجریان به عنوان یک خواننده برای خیلی از ایرانی ها آشنا است اما بدلیل اینکه محمد رضا شجریان پس از فتنه 88 به دفاع از فتنه گران پرداخت و با عناصر ضد انقلاب خارج همسو و همصدا شد خیلی عظیمی از مخاطبان خود را در داخل از کشور از دست داد.
محمد رضا شجریان در جریان فتنه 88 به دفاع رسمی و علنی از فتنه گران پرداخت به نوعی که از مشهوریت خود در راستای دفاع از فتنه پرداخت تا شاید بتواند برای فتنه گران راه حلی باشد و محبوبیت اجتماعی خودش را برای فتنه فدایی کند تا به اهداف ضد انقلاب گریانه کمکی کرده باشد.
شجریان چند مدتی پس از جریان فتنه 88 از ایران خارج شد و رسما به ضد انقلاب پیوست و با آنان همصدا شد و تصاویر گرفتن عکس یادگاری اش با عناصر ضد انقلاب خارج از کشور به وفور در فضای مجازی قابل دسترسی است .
شجریان که گویا فکر میکرد با فدایی کردن محبوبیت اجتماعی اش برای ضد انقلاب موقعیت خوبی در خارج از کشور برای خود دست و پا میکند پس از مدتی دید که خبری نیست و گرفتن عکس یادگاری با عوامل ضد انقلاب و همراهی و همصدایی با عناصر ضد انقلاب خارجی و عناصر ضبکه های معاند با نظام جایی در بین آنها ندارد و فقط به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی از آن استفاده میکنند.
پس از آنی که شجریان در دام فتنه غرق شد و رسما اعلام کرد که صدا وسیما حق پخش آثارش را ندارد و با کشورش قهر کرد و در دامن دشمنان مردم کشورش مشغول به فعالیت شد و با آنها همصدا مجددا در روزهای اخیر مدعی شده که در ایران حق کار و فعالیت ندارم!
شجریان در روزهای اخیر در میانه ی برنامه های همایش بین المللی حافظ در دانشگاه آزاد اسلامی وارد این سالن شد و سپس برای سخنرانی از وی دعوت به عمل آوردند گفت: زیاده گویی نمی خواهم بکنم. کار من این نیست که سخنرانی کنم و کار من چیز دیگری است(خواندن) البته من آنچه باید را تا به حال از حافظ خوانده ام و از این به بعد هرچه بخوانم زیاده گویی است اما چه باید گفت که چند سال است که اجازه ندارم برای مردم خودم و در مملکت خودم بخوانم...!!! و دهان به ادعا گشوده و سعی در مظلوم نمایی داشته است.
چند مدتی است که برخی از سایت ها بشدت در تلاش هستند تا چهره فتنه گریانه شجریان را در داخل کشور تطهیر کنند و در این راه شبکه های ضد انقلاب و معاند نیز همراه آنها شده تا شاید راه به جایی ببرند و غبار از چهره فتنه ای شجریان بزدایند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان