کتاب «امام بزرگوار ما» منتشر شد

۱۳۹۴/۰۳/۱۴ ۱۲:۲۹ چاپ کد خبر: 27195
به گزارش لنگرنیوز، کتاب «امام بزرگوار ما» شامل متن بیانات رهبر انقلاب اسلامی از سال 1369 تا سال 1393 از سوی بیست و هفته روانه بازار کتاب شد.

با توجه به اینکه رهبر انقلاب به طور معمول در سال چند سخنرانی محوری دارند  و در باقی سخنرانی ها به تبیین مسائل می پردازند بدون شک یکی از سخنرانی های محوری و مبنایی معظم له سخنرانی 14 خرداد ایشان به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است.

از همین رو این کتاب می تواند روشن کننده مسیر حرکت انقلاب در طول سال های زعامت رهبر انقلاب بر کشتی انقلاب اسلامی باشد. از همین رو کتاب «امام بزرگوار ما» بعد گذشت بیش از ربع قرن از آغاز زعامت رهبر انقلاب اثری مهم و مفید برای آنهایی که می خواهند جریان حرکت انقلاب را بشناسند باشد.

این کتاب متن سخنان رهبر انقلاب از سال 1369 تا سال 1393 است که به تفکیک منتشر شده و ناشر سعی کرده تا از میان سخنان رهبری مهم ترین موضوع را استخراج کرده و آن سال را با همین نام در ابتدا نام گذاری کند.

وجه تسمیه این کتاب نیز به این خاطر است که رهبر انقلاب برای یاد کردن از نام امام خمینی(ره) در سخنان شان از عبارت «امام بزرگوار ما» استفاده می کنند و این عبارت پرکاربردترین عبارت در سخنان معظم له است.

کتاب «امام بزرگوار ما» که انتشارات بیست و هفت و موسسه بشارت آن را به صورت مشترک منتشر کرده اند، در 467 صفحه و 6 هزار نسخه با قیمت 16 هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان