به گزارش لنگرنیوز به نقل از آران مغان، این روزها تیپ های جدیدی در کشور شاید به نوعی عادی به نظر برسد؛ اما هر چه هست از بازیکن مشهور لیگ برتری فوتبال گرفته تا بازیگر و خواننده مشهور همه به نوعی از این مُد عجیب پیروی می کنند و با تیپ ها و آرایش های عجیبشان از زمین های ورزشی گرفته تا کنسرت و تلویزیون سوای از هنرنمایی، سعی در نشان دادن تیپ جدید خود در بین مردم هستند.

شاید این قیافه ها در بین مردم عادی به نظر برسد اما همین تیپ های جدید که مخلوطی از سرهای تراشیده و ریش های پر پشت بوده و منشا اصلی آن گروهک تروریستی داعش و تکفیرها بوده، متاسفانه بصورت قارچ گونه در بین بازیکنان مشهور لیگ برتری و خوانندگان کشورمان نیز مُد شده، و در این میان جوانان این مرزو بوم نیز با الگو برداری از همین تیپ هنرمند یا بازیکن محبوبشان، به نوعی دوست دارند تا قیافه ای شبیه به آنها داشته باشند.

اگرچه این تیپ های جدید با فرهنگ غنی و دیرینه این کشور در تضاد نیست اما هر روز به تعداد این جوانان افزوده می شود؛ آنها علاقمند هستند که تیپ خود را شبیه شخصیت های مورد علاقه شان تغییر دهند.

اما هر چه هست این قیافه های جدید که اخیراً هم در بین جوانان کشومان نیز مُد شده، ذهن هر آدمی را به سمت قیافه های خون آشام تروریستی های داعش و تکفیری می اندازد که هر روز در عراق و سوریه، صدها زن و مرد و خردسال مسلمان و شیعه و سنی بی گناه را به خاک و خون می کشند.

اما نکته مبهمی که در این بین وجود دارد چرا گروهک تروریستی داعش تلاش می کند از آن سوی مرزها این تیپ فقط در ایران مُد شود؛ چرا این مدل قیافه در کشورهای اروپایی مُد نیست؛ مگر نه اینکه از این طریق راحت تر و بدون دغدغه قاطی همین جوانان شده تا بی آنکه کسی قادر به شناسایی آنها شود به اهداف شوم خود دست یابند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان