عضو شورای شهر رشت استعفا کرد

۱۳۹۴/۰۳/۲۴ ۰۹:۵۴ چاپ کد خبر: 27924

به گزارش لنگرنیوز ، رضا جمشیدی چناری دقایقی پیش در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر به صورت رسمی استعفای خود را از عضویت این شورا اعلام کرد.

وی با قدردانی از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: به نظر بنده دوره چهارم شورا تخصصی ترین شورا بود و توانست در موضوعات مختلف عملکرد موفقی داشته باشد.

این عضو مستعفی شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با اعضای تخصصی شورای شهر رشت عواید بیشتری نصیب مردم این شهر شود.

وی با اشاره به دلیل استعفای خود گفت: یک اتفاق مهم در زندگی بنده رخ داده و دعوت نامه ای معتبر از یکی از دانشگاه های معتبر آمریکا دریافت کردم و از آنجا که نمی خواستم این فرصت را از دست دهم، برای فرصت مطالعاتی کوتاه مدت قصد دارم کشورم را به مقصد آمریکا ترک کنم و در آنجا فارغ از تمام کارها به مطالعات بپردازم.

جمشیدی چناری درباره برخی اظهارات مبنی بر حضور وی در انتخابات مجلس افزود: اکنون هیچ تصمیم قطعی برای حضور در انتخابات مجلس ندارم و تا زمانی که شرایط لازم مهیا نباشد به این موضوع فکر نمی کنم.

وی ادامه داد: ممکن است برخی رسانه ها بگویند چرا کسی که برای خدمت به مردم به شورا آمده، می خواهد از اینجا برود، که باید بگویم در تمام مدت حضورم در شورای چهارم رشت تمام توان خود را برای برطرف شدن مشکلات فعلی این شهر به کار گرفتم.

عضو مستعفی شورای اسلامی شهر رشت، با بیان اینکه برطرف شدن مشکلات مردم که با آن دسته پنجه نرم می کنند خارج از توان ماست، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در قوانین شورا برای برطرف شدن مشکلات مالی و معیشتی مردم آیین نامه ای وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تنها با هدف تحصیل قصد جدا شدن از شورا را دارم، اظهار کرد: اگر اعضای شورا موافق باشند، می توانم به عنوان یک مشاور در کنار آنها برای خدمت به مردم بکوشم.

جمشیدی چناری ساماندهی دو رودخانه زرجوب و گوهر رود رشت و زباله سراوان را از موضوعات مهم برای شهروندان این شهر دانست و یادآور شد: در سفر هیئت دولت به گیلان 5 میلیارد تومان برای ساماندهی رودخانه ها در نظر گرفته شده که از صابر رئیس شورای شهر رشت می خواهم این پول را در اختیار شهردار قرار دهد تا هر چه سریع تر با جدیتی که دارد رودخانه ها را ساماندهی کند.

وی در پایان خواستار فعال شدن مرکز پژوهش های شورای شهر رشت شد و خاطرنشان کرد: فعال شدن این مرکز موجب تحول و تغییرات شگرف در امور شهری می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان