به گزارش لنگرنیوز، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی این شهرستان که به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان امروز(24 خرداد) در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت:تحقق شعار «همدلی و همزبانی» باید عملی شود و شوراها و دهیاران به عنوان نمادی از حاکمیت بایستی همدل و همزبان با مردم باشند.



وی عمل در راستای نامگذاری شعار سال را یک تکلیف شرعی و قانونی دانست و افزود: فضای همدلی باید در بخش های مدیریت محلی با اجرای قانون، عدالت، دوری از تبعیض، محیا کردن زمینه های حضور مردم محقق شود.



جوادپور با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها باید نسبت به اعتقادات، احکام شرعی، معنویات و اخلاقیات حساس باشند، تصریح کرد: اجرای قانون و در مسیر منافع دولت و ملت حرکت کردن زمینه همدلی و همزبانی را مهیا می کند.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه وحدت بین مسئولان باید به بخش های مختلف تسری یافته و حفظ شود، خاطرنشان کرد: گفتمان جدیدی در دولت «تدبیر و امید» باز شده که نباید با بحث های حاشیه ای کام مردم را تلخ کنیم.



وی با اشاره به اینکه از سال 90 وابستگی بودجه به نفت کم و هزینه ها افزایش یافته است، افزود: قدرت رهبری  تکیه گاه اصلی است و بایستی پشت سر ولی فقیه با اقتدار و وحدت حرکت کنیم و با وجود تمام فشارها و پذیرش انواع نقدها متوجه باشیم که بهترین، متخصص ترین و مطمئن ترین افراد در مذاکرات هسته ای مسئولیت ها را پذیرفته اند و نباید اینگونه مسائل وحدت را از بین ببرد.



جوادپور تاکید کرد: در راس نظام ما ولی امر مسلمین  حضور دارد و نباید بی جهت، وحدت و همدلی را به هم بزنیم و با امید، نشاط و اعتدال مسیر را به پیش ببریم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان