وزیر بهداشت از تصویب حذف یارانه دهک های بالا به نفع بیماران صعب العلاج در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: برخی از وزرای دولت اصلأ یارانه نمی گیرند.

به گزارش لنگرنیوز ، سید حسن هاشمی درباره پیشنهاد بخشیدن و حذف یارانه برخی دهک ها برای کمک به هزینه های بیماران صعب العلاج اظهار داشت: درباره یارانه ها تا آنجا که بنده اطلاع دارم، اول دولت اصلاحیه ای بودجه را به مجلس ارسال کرده است و در این راستا همکاران بنده از جمله آقای دانش جعفری و کسانی که بر روی بودجه کار می کنند در حال رایزنی با مجلس هستند و شنبه بعداز ظهر جلسه ای در این راستا برگزار خواهد شد.

وی افزود: عمده پیشنهاد ما بر روی بخشیدن و حذف یارانه دهک های بالا به نفع بیماران صعب العلاج است که این پیشنهاد در کمیسیون بهداشت و درمان به تصویب رسید و امیدوارم در صحن علنی مجلس نیز به تصویب برسد و نمایندگان مجلس یارانه ها را برای بخشی از دهک ها حذف کنند و به بخش سلامت و بیمه بیکاری اختصاص دهند.

هاشمی در تشریح چگونگی دریافت یارانه مسئولان از جمله وزرا و مدیران ارشد تصریح کرد: وزرا هم تا آنجا که بنده اطلاع دارم اصلأ یارانه ای نمی گیرند، مثلأ از وزرایی که بنده خودم اطلاع دارم، آقایان ظریف، طیب نیا، ربیعی و حجتی یارانه نمی گیرند./تسنیم

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان