ما خطرات و آسیب های زیادی از غرب دیده ایم، آنها گالیله را می سوزانند، قرآن را آتش می زنند، تفتیش عقاید می کنند و دست به بسیاری کارهایی می زنند که همگی از بی عقلی و بی علمی است و اینگونه می شود که جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم به راه می افتد.

به گزارش لنگرنیوز ، آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید امروز در دیدار با سیدرضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و هیئت همراه وی تصریح کرد: ما در حوزه ورزش و جوانان مانند سایر عرصه های انقلاب حرف های زیادی برای گفتن داریم.

وی ادامه داد: جوان نیروی آزاد شده ای دارد که باید تحت رهبری باشد تا هدر نرود، جوان مانند تیر تیزی است که رهبری مردان الهی و بزرگان خرد ورز می تواند وی را راهنمایی کند.

 

آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: ما امروز شاهد هستیم که در بزرگترین تجمع عبادی سیاسی کشور یعنی نماز جمعه تهران چیزی حدود 10 تا 12 هزار نفر حضور می یابند اما تقریبا 10 برابر آن شاهد حضور جوانان در ورزشگاه برای برگزاری یک مسابقه هستیم.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه در این تجمع بزرگ حتی شاهد هستیم که به موضوع مهمی مانند نماز بی توجهی می شود و حتی شاهد رد و بدل شدن انواع توهین ها نیز هستیم، در پایان هم که یک تیم می برد به انواع و اقسام امکاناتی که در دسترسی قرار دارند خسارت وارد می شود، این یک غده خطرناک است و باید اداره شود.

 

آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید تصریح کرد: در خصوص تمام مسائل جوانان و ورزش حرف های زیادی برای گفتن داریم اما باید ابتدا خودمان در داخل کشور آنها را پیاده و اجرا کنیم و بعد دنیا را دعوت کنیم و بگویم این راه صحیح است.

 

وی تصریح کرد: ما خطرات و آسیب های زیادی از غرب دیده ایم، آنها گالیله را می سوزانند، قرآن را آتش می زنند، تفتیش عقاید می کنند و دست به بسیاری کارهایی می زنند که همگی از بی عقلی و بی علمی است و اینگونه می شود که جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم به راه می افتد.

 

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: در کمتر از 50 سال بین 70 تا 80 میلیون انسان را زیر خاک کردند چون بی علم و بی عقل بودند و اگر ما امروز نتوانیم آنها را اصلاح کنیم باید حداقل خودمان به عقایدمان عمل کنیم تا مبادا به دام آنها بیافتیم.

 

وی از وزارت ورزش و جوانان خواستار بررسی وضع موجود ورزش و جوانان کشور شد و تصریح کرد: با معیاری که از وضعیت فعلی به دست می آورید برای آینده به صورت کوتاه مدت و میان مدت برنامه ریزی کنید.

 

آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید بیان داشت: اگر به مقصدی که اسلام می گوید بروید، به اخلاق و معنویت و روحیه پهلوانی می رسید ولی اگر غیر از این باشد به بیراهه می روید و خسارت می بینید./فارس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان