به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر دیروز در یادواره 17 شهید روستای بیچارپس اطاقور که در مسجد امیرشهیدان برگزار شد، گفت : شهدا بهترین رسانه و بهترین آیه خدای متعال در عصر حاضر برای نسل سوم انقلاب هستند.



امام جمعه کومله افزود : مردم غرب هنوز در حیرتند که چگونه کشوری که سالها در زیر سلطه کشورهای استعمار گر بود، امروز به عنوان یکی از قدرهای منطقه تبدیل شده است و این قدرت حاصل خون سرخ جوانان این مرز و بوم است.



وی با بیان اینکه امام خمینی، روحیه خودباوری را در جوانان ما به وجود آورد، اظهار کرد : شهادت هر رزمنده همزمان با متولد شدن آن ها در جامعه است و خداوند در قران فرموده اند که شهدا زنده اند و در پیشگاه پروردگار روزی میخورند.



سلیمانی ادامه داد : تشکیل حزب الله و انصار الله در کشورهای دیگر، الگو گیری شده از جوانان و خودباوری و پیروی از ولایت فقیه ایران است که امروز در برابر استکبار قد علم کرده اند.



امام جمعه کومله با بیان اینکه قطب نمای این ملت، ولایت فقیه و امام خامنه ای است، تصریح کرد : پیشرفت امروز کشور ایران در گرو رهنمود های رهبر معظم انقلاب و هدایت شایسته بعد از رحلت خمینی کبیر به وجود آمده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان