به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لنگرود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به خبرنگار شبستانگفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تهذیب نفس است وهمه ما باید عظمت ماه رمضان را قدر دانسته و از تمامی لحظات آن نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان باید در ارتقای سطح آگاهی جوانان بیشتر تلاش کنند، افزود: پاسخگویی به شبهات قشر جوان همراه با توسعه و ترویج دین مبین اسلام، از جمله مسائلی است که مبلغان دینی باید توجه ویژه ای به آن داشته باشند.



حجت الاسلام امیری از اعزام بیش از یکصد مبلغ در ماه مبارک رمضان به مساجد لنگرود خبر داد و تصریح کرد: این تعداد از مبلغان در 155 مسجد لنگرود برای پاسخگویی برخی شبهات، بیان احکام، اقامه نماز و سخنرانی درباره ماه رمضان اعزام می شوند.



وی با تاکید بر  محور قرار گرفتن قرآن کریم در برنامه های ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تفسیر قرآن و بیان احکام، ختم قرآن، ویژه برنامه ایام شهادت حضرت علی(علیه السلام) و لیالی قدر و مسابقات فرهنگی از مهم ترین برنامه های این شهرستان در ماه ضیافت الهی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان