خانمی که نقش زن محجبه یا مردی که نقش انسان مؤمنی را در فیلم بازی می کند و بعد از آن در چهره ای خلاف فیلم بازی شده دیده می شود، آورنده این پیام است که ای بینندگان آنچه که دیدید همه فیلم بود.

به گزارش لنگرنیوز ؛ آیت الله سید محمد سعیدی در همایش سالانه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت با بیان اینکه تشکیل چنین جلسات قرآنی در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و اهتمام رهبری که خود فقیه و مجتهد قرآنی هستند، است، گفت: آنچه امروز در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دیده می شود، جلوه ای از جلوه های حضور رهبری عادل است که بر اساس قرآن کریم اگر امکاناتی پیدا کرده و به قدرت برسند به ترویج قرآن و شعائر دینی می پردازند.

 

وی با اشاره به ضرورت کاربردی و در صحنه زندگی حاضر بودن قرآن گفت: اگر چنانچه برشی در مقطع تاریخ اسلام بزنید، از جمله واقعه کربلا، حضور قرآن در صحنه و کاربردی بودن آن به وضوح دیده می شود که حرکت این امام همام و نصایحی که به مردم داشتند همگی آموزه های قرآنی جاری در سیره ایشان بود.

 

به گزارش 598 ، سعیدی در ادامه سخنان خود با انتقاد از حجاب و پوشش نامناسب برخی بازیگران سریال های صدا و سیما در آیین های تجلیل گفت: در سریال هایی که در کشور ما برگزار می شود دیده می شود که بعد از مدتی اصحاب شرکت کننده در آن را برای تشویق دعوت می کنند؛ وقتی که این ها از آن لباس بازی و هنرپیشگی بیرون می آیند چهره هایی متفاوت دارند

 

وی افزود: خانمی که در سریال دارای حجاب کامل بوده و به اجرای نقش پرداخته است در موقع تجلیل چهره او 180 درجه متفاوت می شود یا آقایی که در فیلم با چهره مذهبی حضور یافته است، این بار با چهره ای متفاوت خود را نشان می دهد.

 

امام جمعه قم با اشاره به پیام نامناسب چنین رویکردی، گفت: خانمی که نقش زن محجبه یا مردی که نقش انسان مؤمنی را در فیلم بازی می کند و بعد از آن در چهره ای خلاف فیلم بازی شده دیده می شود، آورنده این پیام است که ای بینندگان! آنچه که دیدید همه فیلم بود اصل چهره او این است؛ در این شرایط تمام پیام های خوب سریال تبدیل به عکس آن می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان