به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام محمدعلی دستجردی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رمضان ماه تمرین بندگی و تقوا است.

وی به نشانه های اهل تقوا اشاره کرد و افزود: راستی، وفای به عهده، صداقت و ... از نشانه های فرد مومن است و این ویژگی ها با پرهیزکاری تحقق پیدا می کند.

دستجردی با اشاره به تشییع پیکر 270 شهید غواص و گمنام در هفته جاری، بیان کرد: تشییع پیکر شهدا روح تازه ای به بدنه جامعه دمیده است.

امام جمعه رودسر در ادامه بر پرداخت مطالبات چایکاران تاکید کرد و گفت: تاکنون سازمان چای کشور مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده و این موضوع موجب نارضایتی چایکاران شده است.

وی با بیان اینکه هفت هزار تن برگ سبز چای توسط 27 کارخانه چای سازی در منطقه خریداری شده است.، تصریح کرد: 13 میلیارد تومان مبلغ چای مذکور است و تنها 3.5 میلیارد تومان از سهم کارخانه داران چای پرداخت شده اما سهم دولت پرداخت نشده است.

دستجردی با تبریک فرارسیدن قوه قضائیه، خاطرنشان کرد: برخورد با دانه درشت ها و زمین خواران از برنامه های قوه قضائیه است.

امام جمعه رودسر قوه قضائیه را ملجأ و پناهگاه مردم خواند و یادآور شد: تلاش دادستان رودسر در برخورد با زمین خواران در این شهرستان قابل قدردانی است.

وی با اشاره به هفته صرفه جویی آب، اظهار کرد: امسال با کمبود آب مواجه هستیم و صرفه جویی به ویژه در بخش کشاورزی حائز اهمیت است.

دستجردی در پایان از ساخت یادمان شهدای گمنام در رودسر خبر داد و بیان کرد: یادمان مذکور با مشارکت اصناف، صنعت و معدن شهرستان رودسر ساخته می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان