زن و شوهر لاهیجانی در آتش سوختند

۱۳۹۴/۰۴/۰۱ ۱۴:۵۶ چاپ کد خبر: 28596
به گزارش لنگرنیوز به نقل زا لاهیجان، سرهنگ «محمود قاسمی» فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۰۷:۳۰ پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان در خصوص آتش سوزی یک منزل مسکونی، موضوع به دیگر دستگاه های امدادی و مدیریت بحران شهرستان اعلام شد و ماموران آتش نشانی، پلیس ، سازمان های امداد و نجات هلال احمر ، و گاز و برق بلافاصله خود را به محله حادثه رساندند که با حریق گسترده ای مواجه شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان افزود: با توجه به اینکه سقف شیروانی منزل فوق با استفاده از چوب های بسیار خشک قدیمی ساخته شده بود اطفاء حریق به سادگی ممکن نبود که همزمان با خاموش کردن آتش توسط آتش نشانان نیروهای امدادی سعی نمودند خانه های اطراف که احتمال سرایت حریق در آن مکان ها وجود داشت را تخلیه نمایند .
این مقام انتظامی بیان داشت: در این حادثه یک زن و مرد ۷۹-۴۹ ساله بر اثر سوختگی شدید روانه بیمارستان شدند که متاسفانه بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان خاطر نشان کرد: علت وقوع این آتش سوزی هنوز به صورت رسمی از سوی کارشناسان مربوطه اعلام نشده است و در حال بررسی است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان