پسران شیطان صفت اعلام شدند

۱۳۹۲/۰۵/۲۷ ۱۴:۱۵ چاپ کد خبر: 2906

سه پسر شیطان صفت که مرتکب آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت در کرج شده بودند صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش لنگرنیوز ، رسیدگی به این پرونده از آذرماه سال گذشته همزمان با شکایت دختر جوانی در دستور کار تیم قضایی- پلیسی کرج قرار گرفت. دختر جوان در حالیکه سراسیمه بود به ماموران گفت:امروز برای رفتن به خانه سوار یک خودرو پراید شدم که پس از طی مسیری سه پسر جوان که سرنشین پراید بودند با تهدید مرا به محلی خلوت برده و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

پس از این شکایت تیمی از ماموران تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و همزمان تجسس ها ی پلیسی دختر دیگری علیه سه پسر شیطان صفت شکایت مشابه ای را مطرح کرد.

 

تحقیقات نشان داد  سه پسر شرور در ایستگاههای مترو طعمه ها را شناسایی و پس از کشاندن آنها به محلی خلوت دختران را مورد آزار و اذیت قرار داده و از مردان نیز سرقت می کردند. سرانجام با ردیابی های پلیسی متهمان دستگیر و در بازجویی ها به آزار و اذیت دو دختر جوان و سرقت از ۱۳ مرد اعتراف کردند.

 

با توجه به حساسیت موضوع پرونده به صورت فوق العاده در دادگاه کیفری استان البرز رسیدگی و متجاوزان به اعدام، زندان و شلاق محکوم شدند. با تائید حکم مجازات در دیوان عالی کشور  سحرگاه امروز سه پسر شیطان صفت در سه منطقه محمدشهر،میدان طالقانی و فردیس به دار مجازات آویخته شدند.

 

پس از اجرای حکم مردم از قاطعیت دستگاه قضایی و پلیس  در برخورد با متجاوزان و نا امن کنندگان امنیت جامعه با شعارهایی تشکر کردند.

 

منبع: مهر

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان