وهابیت تندروتر از خوارج اند

۱۳۹۲/۰۵/۲۶ ۲۰:۲۲ چاپ کد خبر: 2908

وهابیت را می توان خوارج این دوران دانست و البته با توجه به جنایاتی که آنها مرتکب می شوند وهابیت از خوارج هم تندروتر هستند.

به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی  در جمع زائران حرم حضرت معصومه (س) ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز تخریب قبور ائمه بقیع گفت: در هشتم شوال شاهد این بودیم که وهابیون همه آثار به جا مانده از پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) را از بین بردند و تخریب کردند.

 

وی از وهابیون به عنوان خوارج نهروان در عصر کنونی یاد کرد و ادامه داد: حتی این گروه را می توان تندروتر از خوارج نهروان نامید.

 

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با تأکید بر اینکه جدای ارزش معنوی، حداقل آثار ائمه دارای ارزش تاریخی و باستانی بود، بیان کرد: وهابیت به قدری تندرو هستند که در اعمال مجرمانه خود به کودکان و زنان هم رحم نمی کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در تفسیر سوره غاشیه اذعان کرد: از جمله سوره هایی که با قیامت مرتبط است سوره غاشیه بوده و نام این سوره به معنای پوشش است، چراکه در روز قیامت چهره مجرمان پوشیده می شود.

 

رفیعی با اشاره به اینکه سوره غاشیه به دلیل اینکه مطلب مهمی را بیان می کند با سئوال آغاز شده است افزود: در قیامت چهره افراد که نشأت گرفته از باطن آنهاست، مشخص می شود.

 

وی با اشاره به سه جلد کتاب در خصوص معاد در قرآن که از سوی مرحوم فلسفی به رشته تحریر در آمده است، ابراز کرد: در قیامت برخی افراد چهره ای درهم دارند، چراکه در دنیا تلاش کرده اند، اما در قیامت نتیجه آن را ندیده اند.

 

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه به کفار در قیامت مزدی داده نمی شود، افزود: مومنان در روز قیامت نتیجه تلاش خود در دنیا را ملاحظه می کنند.

 

رفیعی در پایان متذکر شد: انسان باید در دنیا به گونه ای تلاش کند که بتواند در آخرت نتیجه تلاش خود را ببیند و گناهکاران به دلیل اینکه برای رضای خدا کار نکرده اند، خسته هستند و هیچ نتیجه ای از اعمال دنیوی نصیب آنها می شود.

 

منبع: ابنا

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان