رضا حق بین، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز، با بیان اینکه سومین مرحله از عرصه شناسی اردوی جهادی بسیج دانشجویی دوم تیر با حضور دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه انجام شد، گفت : اعزام گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد لنگرود به روستای محروم سر لیل بلوردکان از توابه بخش اطاقور از جمله برنامه های این پایگاه در طول تابستان می باشد.



مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود تعمیر مسجد، چشمه آب تعمیر غسال خانه و بقعه را از جمله فعالیت های عمرانی این اردو عنوان کرد.



وی با بیان اینکه گروه جهادی شهدای دانشجو در سال های گذشته دو بار به این روستا اعزام شدند، گفت : فعالیت های زیادی در اعزام های گروه جهادی به این روستا انجام شد ولی با وجود مشکلات، کارها به صورت کامل انجام نگرفت که انتظار داریم در سال جاری با همکاری رئیس دانشگاه ازاد و سایر نهاد های مربوطه تا حد زیادی مشکلات مردم این روستا مرتفع شود.



مهندس حق بین با بیان اینکه دکتر کیوان صائب، رئیس دانشگاه آزاد لنگرود در عرصه شناسی اردوی جهادی حضور داشت، گفت: وی قول کمک و همکاری را در اردوهای جهادی به دانشجویان داد.



وی گفت : دکتر کیوان صائب در بازدید از سر چشمه های آبی روستا و نوع خاک و زمین، اولویت را بر انجام و تکمیل پروژه آب روستا اعلام کرد و گفت: گروه های جهادی با جدیت و پیگیری مجدانه، کارها را سرانجام برسانند.



حق بین یادآور شد : بسته های فرهنگی و متناسب با ماه مبارک رمضان به دهیار روستای سر لیل بلوردکان جهت پخش در مسجد و مردم روستا توزیع شد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با حضور در جمع مردم روستا از نزدیک از مشکلاتشان آگاه شد و قول مساعدت داد.



روستای سر لیل با جمعیتی بالغ بر 270 نفر و بیش از چهل و پنج خانوار از انتهایی ترین روستاهای بخش اطاقور شهرستان لنگرود می باشد.



1 2 3 4 5

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان