به گزارش لنگرنیوز به نقل از خزرآنلاین، سایت متعلق به خواهرزاده چندی پیش اقدام به انتشار خبری در خصوص مراسم بزرگداشت شهید بهشتی نمود و مدعی شد که برگزاری این چنینی این مراسمی در شان نام این شهید بزرگوار نبوده است.

نویسنده مطلب در ادامه به مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه این شهید عالی مقام اشاره و آن را در حد جزوه دانست و در پایان مدعی شد برگزاری چنین مراسمی سندی بر مظلومیت این شهید عالی قدر در زندگی، شهادت و البته بزرگداشت یاد و خاطره اش است.

qy1mkukogllo5ydwoa32

فارغ از نحوه برگزاری این مراسم که بنا به گفته بسیاری از حاضران به بهترین صورت ممکن برگزار شده است، هدف افشای پشت پرده نیت برخی افراد است که رفتار آنان در بهره گیری و استفاده ابزاری از نام و یاد شهدا دیگر بر کسی پوشیده نیست.

متاسفانه تنها هدف انتشار چنین خبری، ضعیف جلوه دادن مراسم رونمایی از این کتاب در جهت عقده گشایی خواهرزاده بوده است چرا که گویا عدم دعوت و به هیچ پنداشتن وی در مراسم رونمایی از این کتاب بسیار برای این خواهرزاده گران تمام شده است!

گویا شاگرد تنبل دیروز کلاس های درس که حالا به لطف دایی یک شبه ره صد ساله را پیموده است، انتظار داشته تا وی را در مراسم رونمایی از این کتاب که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مرحله رونمایی رسیده است، دعوت کنند!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان