به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر امروز در مراسم یادبود شهید علیرضا نورانی که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد گفت : انقلاب ایران با فرهنگ اسلام آمیخته شده است و رشادت های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس موجب صادر شدن انقلاب اسلامی و اعتقاد به دینداری در جهان شد.



امام جمعه کومله اظهار کرد : بعد از معصومین و علما، شهدا نخستین کسانی هستند که بدون کوچکترین شائبه ای به سوی ابدیت پر کشیدند.



وی با بیان اینکه وظیفه امروز ما حفظ انقلاب و ارسال پیام آزادی در دنیا است، تصریح کرد : صیانت از ذات و صفات شهدا از جمله وظایف خانواده ها و یادگاران شهدا است.



سلیمانی اضافه کرد : امروزه برخی اقدام به تحریف شخصیت ها میکنند که این مورد باید با هوشیاری خانواده های شهدا دفع شود تا برخی افراد شهدا را برای به دست آوردن اهداف خود مورد بازیچه قرار ندهند.



وی با بیان اینکه امام خمینی، روحیه خودباوری را در جوانان ما به وجود آورد، اظهار کرد : شهادت هر رزمنده همزمان با متولد شدن آن ها در جامعه است و خداوند در قران فرموده اند که شهدا زنده اند و در پیشگاه پروردگار روزی میخورند.



 



امام جمعه کومله ادامه داد : تشکیل حزب الله و انصار الله در کشورهای دیگر، الگو گیری شده از جوانان و خودباوری و پیروی از ولایت فقیه ایران است که امروز در برابر استکبار قد علم کرده اند.



 



حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه قطب نمای این ملت، ولایت فقیه و امام خامنه ای است، تصریح کرد : پیشرفت امروز کشور ایران در گرو رهنمود های رهبر معظم انقلاب است که توانستند روحیه تدافعی در مذاکرات را به تهاجمی تغییر داد.



سلیمانی اضافه کرد : دشمن بعد از انقلاب همواره در فکر ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود که فتنه 1388 که با همکاری برخی از افراد داخلی جریان پیدا کرده بود نمونه ای از هنجار شکنی های استکبار علیه مردم ایران است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان