به گزارش لنگرنیوز به نقل از آستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد سلیمانی در مراسم نخستین شب قدر در حرم مطهر شهدای آستانه اشرفیه با بیان اینکه شب ۱۹ رمضان شبی است که انسان باید برای شب ۲۳ ماه مبارک خود را آماده کند اظهار کرد: حضور ملائک و فرود آنان به زمین در این شب ها زمین را بسیار گران قیمت کرده است.



وی با تأکید بر تفاوت آرامش و آسایش در زندگی اذعان کرد: آسایش مربوط به زندگی جسمانی و آرامش مربوط به زندگی معنوی است.



سلیمانی با اشاره به یکی از آیات سوره مبارکه آل عمران بیان کرد: یکی از عوامل بیرونی رسیدن به آرامش، دوری از تطبیق مشکلات و شکست های خود در زندگی، به خداوند منان است.



وی با اشاره به عوامل بیرونی رسیدن به آرامش گفت: رسیدگی از مؤمنان و سرکشی به آنها انسان را به آرامش می رساند ولی انسان نباید این رسیدگی ها را به رخ دیگران بکشد.



امام جمعه کومله  افزود: اگر حق مؤمنی بر گردن کسی باشد خداوند رزق و روزی مادی و معنوی از وی خواهد گرفت.



سلیمانی یکی از ویژگی های زندگی مجذوبانه را ازخودگذشتگی انسان و معامله تمام وجود خود با پروردگار متعال دانست و افزود: زندگی مجذوبانه زندگی است که انسان در شب قدر می تواند به آن برسد.



امام جمعه کومله یکی از مشکلات مردم را نداشتن امنیت روانی عنوان کرد و گفت: فقدان امنیت روانی در جامعه برای ملت و دولت محسوس است.



وی با بیان اینکه مجاهدت های شهدای گرانقدر ما دشمنان نظام را مجبور به نغییر روش مبارزه با ملت ایران کردده است اظهار کرد: مجاهدت های شهدا ترس در دل دشمنان انداخته و امروز شاهد آن هستیم که دشمنان ما استعمار نوین را در منطقه به راه انداخته اند.



سلیمانی با اشاره به بصیرت مردم در مقابله با فتنه سال ۸۸ گفت: امروزه دشمن با روی آوردن به جنگ های نیابتی به دنبال اسلام ستیزی و ترویج اسلام تکفیری، سکولاری و اسلام منهای بصیرت و انقلاب است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان