به گزارش لنگرنیوز ، اخیراً عضو شورای شهر یکی از شهرستان ها در انتقاداتی نامهربانانه نسبت بهخزرآنلاین، مدیران این سایت را "غیربومی" خوانده است.

توجه به اظهارات این عضو شورای شهر و تاکید وی بر الطاق واژه "غیربومی" چند سوال اساسی را به ذهن متبادر می کند:

1. شما که تا این اندازه نسبت به حضور افراد "غیربومی" زاویه دارید و "غیربومی" بودن فرد را گناهی نابخشودنی می دانید، چرا تمام تلاش خود را برای برکناری شهردار موفق و بومی به کار بسته و علی رغم وجود صدها جوان تحصیل کرده و شایسته، زمینه ساز حضور یک غیربومی به جای وی شدید؟!

2. شما که حساسیت ویژه ای بر افراد غیربومی دارید، چرا در کوران انتخاب شهردار وقتی که آیت الله قربانی نماینده معزز ولی فقیه در استان با انتقاد از حضور چند جوان تازه به دوران رسیده در شوراها، فرمودند کهفرصتی ایجاد شد و بوتیک دار، کارگر، کشتی گیر، پهلوان و…، عضو شورای شهر شدند و خواسته هایی دارند و همچنین در قسمت دیگری هم در گردهمایی ائمه جمعه در دارالقرآن لاهیجان فرمودند که با توجه به بیکاری موجود در گیلان به جای آوردن نیرو از ابرقو یکی از همین ها انتخاب شوند این حرف درستی است، مگر زمان شاه است که از ارسنجان یکی را بیاورند نماینده لاهیجان کنند، سکوت پیشه کردید؟

3. شما که می فرمایید انسان باید در محضر خدا پاسخگو باشد، حتما می پذیرید که اگر فردی همزمان از دو نهاد حقوق بگیرد آن هم در حالی که در یکی از آن ها حتی دقیقه ای هم حاضر نبوده و کاری انجام ندهد، غیرشرعی بوده و این فرد باید به دلیل سواستفاده از بیت المال در محضر خدا پاسخگو باشد؟!

4. شما که تا این اندازه بر مسایل اخلاقی و شرعی آشنا هستید حتما می دانید که اگر فردی با سواستفاده از جایگاه خویش بر رئیس اداره ورزش یکی از شهرستان ها فشار بیاورد که باید حتما رئیس هیئت فعلی یکی از رشته های ورزشی را برکنار کرده و من را به جای او رئیس هیات کنی، مرتکب گناه و نامهربانی در حق مردم شده است؟!

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان