به گزارش لنگرنیوز، سید رضا جوادپور، فرماندار لنگرود، روز جهانی قدس را از ابتکارات، بینش بلند و نگاه عمیق امام راحل به مسئله اعلام مقابله با رژیم صهیونیستی دانست و به خبرنگار شبستان گفت: آزادسازی قدس از چنگال صهیونیست ها و وحدت جهان اسلام از مهم ترین اهداف امام راحل است.



وی با اشاره به سربلندی روز افزون فلسطینی ها و به تبع آن حزب الله لبنان، حماس، جنبش اسلامی ، تصریح کرد: این مسیر توسط امام خمینی(ره) گشوده و مقام معظم رهبری و ملت ایران به آن استمرار می دهند.



جوادپور، جمهوری اسلامی را قطب قوی و اول منطقه دانست و افزود: قدس، افتخاری برای ایرانیان و مراجع شیعه است که باید به تدریج با وحدت و تلاش بیشتر به آزاد سازی فلسطین منجر شود.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه آل سعود مرکز تولید داعش و رژیم صهیونیستی  مرکز ترویج تفکر داعش است، خاطرنشان کرد: پیوند صهیونیست، داعش و آل سعود در حمله به یمن، سوریه، عراق، لبنان و ... کاملا مشهود است.



وی با اشاره به تاثیر چشمگیر تفکر امام(ره) و جمهوری اسلامی، افزود: رژیم صهیونیستی دشمن مشترک امت اسلامی است  و روز قدس هم نشان دهنده  وحدت امت اسلامی و جهان اسلام است.



جوادپور با بیان اینکه پشت دست پیوند نامبارکی با رژیم آل سعود، وهابیت و داعش وجود دارد، اذعان کرد: روز جهانی قدس تمام معادلات دشمن را به هم زد و راهپیمایی وحدت آفرین، محکم و باشکوه مردم در این روز اعلام انزجار و نفرت علیه رژیم صهیونیستی است.



فرماندار لنگرود با تاکید بر اینکه روحیه غیرتمندی و شجاعت از ملت ایران گرفتنی نیست، تصریح کرد:  همه ما مسئولیت ملی و شرعی داریم که با به کارگیری و تقویت امکانات موجود، راهپیمایی امن و باشکوهی را رقم بزنیم.



جوادپور تاکید کرد: اهداف روز جهانی قدس باید در قالب شعارها و خطبه های نماز جمعه بیان شود و برگزاری باشکوه روز وحدت و همبستگی، اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و اسرائیل است.
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان