به گزارش لنگرنیوز ، برخی از سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف گیلان با صدور بیانیه ای جداگانه از مردم این استان برای حضوری دشمن شکن و باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در بخشی از بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان آمده است: اهالی فرهنگ و هنر با حضور خود در تمام صحنه ها و جلوه های مبارزه و معارضه بارزترین شکل تعهد را به نمایش خواهند گذاشت.

در ادامه بیانیه مذکور ذکر شده است: روز قدس روز تجلی وحدت اسلامی و انسجام ملی در برابر تجاوزگری و اشغال علیه مظلوم ترین مردم جهان است و فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند عزم مسلمانان برای رهایی از آوارگی و رنج است.

در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن دعوت از مردم این استان در راهپیمایی روز قدس، اضافه شده است: همراه با امت مسلمان با رهبر فرزانه انقلاب پیمان می بندیم تا رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار «لا اله الا الله» بر بلندای قبله نخست مسلمانان جهان همواره حامی مقاومت اسلامی بوده و تا نابودی غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیسمی از پای نخواهیم نشست.

اداره های کل کتابخانه های عمومی گیلان، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج رسانه، بسیج دانش آموزی، شورا و شهرداری ، برق منطقه ای و ... هر کدام با صدور بیانیه ای جداگانه ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایت های صهیونیسم غاصب، مردم این استان را به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان