به گزارش لنگرنیوز، حاج غلامحسن آذرارجمند ، پدر شهیدان آذر ارجمند ساعاتی پیش بر اثر بیماری و کهولت سن به رحمت خدا پیوست. حاج غلامحسن آذرارجمند پدر شهیدان محمود و قاسم آذر ارجمند می باشد. مراسم تشییع پیکر ابوالشهدا آذر ارجمند، ظهر فردا بعد از راهپیمایی روز قدس، از مسجد جامع لنگرود به طرف گلزار شهدای لنگرود برگزار می شود. در 23 بهمن سال 1393 نیز خانم خدیجه صافدل لنگرودی ، مادر شهیدان آذر ارجمند بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوسته بود.

 1

معلم شهید قاسم آذر ارجمند در نهم شهریور و سال هزار سیصد و سی و پنج، در آنسر محله، شهرستان لنگرود در خانواده ای مومن و متدین چشم به دنیا گشود، و دومین فرزند خانواده بود که کانون کوچک و با صفای غلامحسین آذر ارجمند را گرما بخشید، و بعدها قاسم در کنار ۳ برادر بزرگوار و چهار خواهر مکرمه اش با صلح و صفا و عشق و محبت نسبت به یکدیگر و در کنار پدر و مادر بزرگوارشان روزگار سپری کردند. سرانجام در 12-2-1362 در حالیکه با تهیه قرص نانی عازم خانه اش بود در بین راه خانه دقایقی ایستاد، و دو منافق موتور سوار که در کمین وی نشسته بودند از فرصت استفاده کردند به او حمله ور شدند و با اصابت تیر به ناحیه گلو و قلب مالامال از ایمان، عشق او را سوراخ کردند و قامت سرافراز و غیرتمند آن شهید در خون خود غلطید و سندی بر کینه توزی و سرسپردگی ایادی امریکای جهانخوار و منافقین کور دل شد.  

سردار شهید حاج محمود آذر ارجمند جانشین اطلاعات عملیات لشکر ۲۵ کربلا، در سال ۱۳۳۶ بدنیا آمده بود پس از سپری نمودن دوران تحصیل در سال۵۷ مدرک دیپلم خود را اخذ کرد .

آذرارجمند در عملیات های بسیاری شرکت نمود. او چندی بعد فرماندهی تیپ اطلاعات و عملیات لشگر۲۵ کربلا را بر عهده گرفت و سرانجام در روز پنجشنبه مورخه ۹ دی ۱۳۶۱ در سن ۲۵ سالگی در جمع ستارگان درخشان راه سرخ شهادت قرار گرفت.

پایگاه خبری تحلیلی لنگرنیوز، ضایعه درگذشت این پدربزرگوار را به خانواده ایشان تسلیت میگوید.

 

بوسه شهید قاسم آذرارجمند بر صورت شهید محمود آذر ارجمند

1
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان