به گزارش لنگرنیوز، رضا جوادپور امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: تمام اقشار مردم در یک روز حساس دور یکدیگر جمع شدند تا وحدت و همدلی خود و همزبانی با مردم مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم شعار راهبردی راهپیمایان روز قدس است، تصریح کرد: سر دادن این شعار پایه های متزلزل رژیم سفاک صهیونیستی را از هم می پاشد.



فرماندار لنگرود آزادی قدس شریف را آرزوی تمام ملت های آزاده و مسلمان جهان دانست و گفت: راهپیمایی باشکوه روز قدس آغاز انحلال رژیم جعلی صهیونیسم است.



وی روز قدس را نمایش همدلی و همزبانی ملت و دولت در حساس ترین روز از تاریخ انقلاب و اسلام عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم با اتحاد در جهان اسلام شاهد آزادی قدس و نابودی جنایتکاران باشیم.



جوادپور خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتحاد در جهان اسلام و رهنمودهای مقام معظم رهبری چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم.



وی با بیان اینکه گروه های تکفیری و انحرافی داعش درصدد هستند با ارتکاب جنایت ها به نام اسلام چهره دین خدا را خدشه دار کنند، متذکر شد: با اتحاد جهان اسلام علیه ظلم ستمگران حقایق دین اسلام بر همگان روشن می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان