به گزارش لنگرنیوز،گروهک تروریستی داعش قصد اعزام عناصر خود را به کشورهای اروپایی و حمله به مکان های مذهبی مسیحی این قاره به هدف ایجاد کشمکش بین ادیان دارد.
فارس- بنوشته روزنامه انگلیسی «دیلی میل» یک کارشناس سوری مدعی شد که قرار است این گروهک تروریستی 10 نفر از یگان خود موسوم به «الخنسا » را برای هدف قرار دادن نمادهای مسیحیت و یا حمله های انتحاری به اروپا بفرستد.
گفته می شود 60 زن انگلیسی عضو این یگان مخوف داعش هستند و در مراکز تحت اشغال این گروهک برخی با گشت زنی در سطح شهر در حالی که مجز به تفنگ «ای کی-47» هستند برخی زنان دیگر را مجبور به اعمال خلاف عفت کرده و البته ماهانه 100 پوند انگلیس حقوق نیز دریافت می کنند.
بنابر ادعای «فهد المصری» رییس یک موسسه تحقیقاتی سوری این زنان عضو داعش قصد دارند با لباس های مبدل برخلاف لباس های پوشیده در داعش با ظاهری همانند جهانگردان  به طوری که جلب توجه نکند وارد اروپا شوند.
بر پایه این گزارش، هم اینک زنان انگلیس و فرانسوی بسیاری به داعش پیوسته و قرار است بدون جلب توجه آنچنانی و بدون پوشش اسلامی وارد اروپا شوند.
این کارشناس سوری در ادامه به نقل از منابع مطلع  گفت که داعش قصد دارد این بار کشمکش بین مسیحیان و مسلمانان را آغاز کند و احتمالا آن ها به واتیکان حمله می کنند. همچنین گفته می شود داعش قصد دارد با گسیل نیروهای زن خود حملاتی را در کشورهای آفریقایی و عربی چون امارات متحده عربی، اردن، ترکیه انجام دهد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان