به گزارش لنگرنیوز ،عباس هاشم پور در خصوص پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل مکزیک و صعود به جمع 8 تیم برتر جام جهانی اظهار داشت: واقعا بازیکنان تیم ملی مقابل مکزیک جنگیدند و فقط به پیروزی مقابل این تیم فکر می کردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و توانستیم به برتری دست یابیم.

وی در مورد مصدومیت پیمان حسینی در جریان بازی خاطرنشان کرد: حسینی در جریان بازی دچار مصدومیت شدیدی شد که خوشبختانه کادر پزشکی تیم توانستند او را به بازی برگردانند و هم اکنون هم برای بازی در مرحله بعدی مشکلی ندارد.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: مقابل مکزیک استرس زیادی داشتیم و بیشتر از آنها دچار استرس شده بودیم اما ثابت کردیم که جز ابرقدرت های ساحلی شده ایم و هم اکنون دیگر از هیچ تیمی نمی ترسیم.

هاشم پور در مورد دیدار مقابل تاهیتی در مرحله یک چهارم نهایی تاکید کرد: تاهیتی تیم خوبی است که توانست در جام جهانی گذشته رتبه چهارمی را از آن خود کند. بازیکنان این تیم هم قدرتی و هم تاکتیکی هستند اما ما هم با تمام قدرت مقابل آنها قرار خواهیم گرفت تا برای اولین بار بتوانیم راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

وی با انتقاد از مسئولان تلویزیونی تصریح کرد: انتظار داشتیم بازی هایمان از شبکه سوم سیما پخش شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بازیکنان انگیزه بالایی دارند اما انتظار داریم توجهات بیشتر باشد. همچنین از مسئولان وزارت ورزش هم می خواهیم تا به فوتبال ساحلی توجه داشته باشند. بازیکنان ساحلی با تمام جان و دل خود بازی می کنند در حالی که هیچ دریافتی ندارند و با تمامی مشکلات و دشواری ها کنار می آیند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان