دخترانی که با وعده ازدواج اقدام به زورگیری خشن از شهروندان می کردند توسط اهالی محل دستگیر شدند.

به گزارش لنگرنیوز ،۳۰ خرداد ماه امسال ساعت ۱۱ صبح چندی از اهالی منطقه علی آباد با ۱۱۰ تماس گرفتند و پلیس را در جریان دستگیری دو دختر زورگیر گذاشتند.

ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران در محل پیرمردی به نام قاسم به همراه زن جوانی که عروسش بود به نام فاطمه به ماموران مراجعه کردند و اظهارداشتند: یک ساعت پیش دو دختر جوان به درب منزل آن ها آمدند و خود را ماموران بهداشت معرفی معرفی کردند.

پیرمرد در ادامه به ماموران گفت: دختران سوالات متداولی را درباره مسائل مختلف پرسیدند و سپس تقاضا کردند که وارد خانه شوند و از سرویس بهداشتی استفاده کنند. دختران زمانی که وارد خانه شدند درب خانه را بستند و ناگهان یکی از آنان از زیر مانتو چاقو درآورد و دیگری نیز با در دست داشتن اسپری شبیه گاز اشک آور حمله ور شد و به دلیلی که من صدایم در نیایید یک روسری در دهان فرو کردند و دختر نیز چاقو را زیر گلویم گذاشت و گفت: "اگر صدایت دربیاید سرت را می بریم".

پیرمرد قربانی در حالی که اوضاع روحی خوبی نداشت گفت: با سر و صدای ایجاد شده عروسم از به همراه دو کودک خردسالش به پایین آمد و با مشاهده این موضوع با چوبی که در کنار حیاط بود به مقابله دختران زورگیر پرداخت.

عروس این خانواده در ادامه صحبت های پدر شوهرش گفت: در حالی که دختران زورگیر به طور بی رحمانه قصد صدمه رساندن به من و کودکانم را داشتند، برای دفاع از کودکانم و پدر شوهرم چوب را برای ترساندن مداوم به سمت آنان رها می کردم تا اینکه از جیغ من همسایه ها از دیوار خانه بالا آمدند و به کمک ما شتافتند.

عروس خانواده در پایان به ماموران تاکید کرد که دختران در حال حاضر به کمک اهالی دستگیر و در انباری خانه محبوس شدند.

همچنین گروهی از اهالی نیز به ماموران اظهار داشتند که زمانی که ما برای کمک از خانه خارج شدیم مشاهده کردیم که یک دستگاه خودروی سمند که دارای ۲ سرنشین پسر بود با دیدن ما اقدام فرار کرد.

ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه دختران زورگیر را دستگیر کردند و آنان را به همراه اموال مکشوفه شامل یک چاقوی سلاخی و یک عدد چسب پهن که برای بستن دهان و دست قربانیان مورد استفاده قرار می گرفت، به کلانتری انتقال دادند. 

رئیس کلانتری ۱۶۰ خزانه "سرهنگ احمد صالحی" با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهمان با انتقال به کلانتری به جرم خود اعتراف کردند و به ماموران گفتند که دو ماه پیش در پارک با دو پسر آشنا شدیم و سپس آنان با وعده های ازدواج ما را وادار به اقدام چنین اعمالی می کردند.

به گفته صالحی دختران زورگیر به نام های مهپاره(۲۱ساله) ساکن شهرستان استان تهران و الناز (۲۵ ساله) ساکن تهران به چندین فقره زورگیری به همین روش در مناطق مختلف تهران اعتراف کردند. لذا پرونده متهمان در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت تا سایر همدستان این دختران شناسایی و دستگیر شوند.

 
منبع: افکار نیوز

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان