مراسم چهلم شهید آتش نشان عباسی

۱۳۹۲/۰۴/۰۵ ۱۴:۳۴ چاپ کد خبر: 3052

مراسم چهلمین روز عروج زیبای ایثارگر عرصه عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران "شهید امید عباسی" پنج شنبه این هفته برگزار می گردد.


چهل روز از شهادت امید عباسی که به حق فرشته نجات بود و با بذل جان خویش زندگی و حیات را به همنوعانش هدیه نمود، گذشت. رجاء واثق داریم که یاد و نامش و رشادت بی نظیر این قهرمان ملی پیوسته در یاد خاطره ها زنده و جاوید خواهد ماند.

به مناسبت چهلمین روز عروج ملکوتی این شهید والا مقام مراسم بزرگداشتی در روز پنجشنبه مورخ۶ تیرماه ۱۳۹۲ از ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در مسجد جامع شهرک غرب واقع در میدان صنعت، ابتدای خیابان شهید فرحزادی نبش خیابان احمد سیف منعقد می گردد.شرکت کلیه همکاران ومردم شهید پرور در این مجلس تجلیل از ایثار و فداکاری آن شهید والامقام و موجب تسلی خاطر خانواده محترم آن عزیز سفر کرده خواهد بود.

لازم به ذکر است در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ شهید امید عباسی فرمانده ۳۵ ساله ایستگاه ۶۸ سازمان آتش نشانی هنگامی که برای اطفای حریق در طبقه آخر یک ساختمان ۱۰ طبقه مسکونی به محل حادثه واقع در شهرک شهید باقری رفته بود، به علت سوختگی شدید و دودزدگی دچار مصدومیت شدید و به بیمارستان پیامبران منتقل شد.او پیش از اینکه دچار حادثه شود، به همراه همکارانش جان دختربچه ای ۹ ساله را از مرگ حتمی نجات داده و وی را به فضایی امن منتقل کرده بود.عباسی که در سال ۷۹ به استخدام آتش نشانی پایتخت درآمده بود پیش از این نیز در یکی از عملیات ها از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی و جانبازی شده بود، این آتش نشان فداکار همچنین قیبل از شهادت کارت اهدای عضو دریافت و آمادگی خود براب اهدای اعضای بدنش در صورت مرگ مغزی را اعلام کرده بود و پس از این اتفاق کلیه ها و کبد شهید امید عباسی به بیماران اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان