شهردار لنگرود به دادسرا معرفی شد

در پی ابلاغ اخطاریه های متعدد محیط زیستی ، شهردار لنگرود با شکایت اداره حفاظت محیط زیست به دادسرا معرفی شد.

کد خبر : 30918
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
شهردار لنگرود به دادسرا معرفی شد

به گزارش  لنگرنیوز، از آنجا که شهرداری لنگرود به اخطاریه های متعدد صادر شده از سوی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود وقعی ننهاده و مشکل انتقال به موقع و دفع اصولی آن همچنان موجب آلودگی محیط زیست و تهدید سلامت مردم و نارضایتی اطراف محل دپوی زباله را به همراه داشته است ، اداره حفاظت محیط زیست لنگرود طی شکایتی ، شهردار این شهر را به دادسرا معرفی نموده است .
حسین جهش رییس اداره حفاظت محیط زیست لنگرود با اعلام این خبر افزود به جهت اصلاح معضل حمل و دفن زباله ناچار شدیم برابر مفاد قانونی از بالاترین مقام مسئول در این زمینه که شهردار می باشد شکایت کنیم .

_MG_0401

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن ک پنجشنبه , ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰

آخه یکی نیست جلوی این اداره محیط زیست و جمعیت دوستداران رو بگیره؟
اینا دنبال منافع خودشونن نه شهر

اینا اگه شهرو دوست داشتن کل تالاب رو تحویل شرکت درفک نمیدادن
الانم حق ندارن بگن چرا آشغال اونجاست
چون تحت تملک شرکت درفکه
از امروز هم که آشغال دفن نمیشه

سیروس جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۹

مردحسابی واگذاری تالاب ربطی به محیط زیست نداردومربوط به راه وشهرسازی است ولی جان وسلامت محیط زیست خواسته همه شهروندان است. درود بر محیط زیست که از خواسته شهروندان حمایت کرد.شهرداری شده مرکز درآمد برخی از اعضای شورای شهر …بسه دیگه آقا.فکر میکنید مردم نمی فهمند

جواد جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

اینجور که بنظر میرسه شما هم یکی از اعضایهمون انجمن حامیان محیط زیستی که فقط به فکر منفعت شخصی خودشونن نه شهرمون

همین الان برو تو اون قسمت از پارک ببین آشغال هست یا نه
در ضمن الان ۲۳ساله آشغال ها همونجا ریخته میشه
محیط زیست تازه یادش افتاده؟
یا اینکه باج نداده بهشون شهرداری؟
بس کنید این حرفای صد من یه غاز رو

استاد حاج حسین مشهدی تفرشی جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۹:۲۹

با سلام سازنده زباله سوز بدو ن دود وآلوده گی برای محیط زیست و بهداشتی ترین باز یافت جهان هر چند هزار تن که باشد وامحا کردن کلیه زباله به کود وخاکستر.۰۹۳۸۹۳۳۱۰۲۲
۰۹۱۲۶۱۹۹۴۴۵

بی نام جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

باسلام چند سال پیش بود که در یکی از نمایشگاههای پارک علم وفنآوری گیلان شرکت کردم وبایک شرکت دانشبنیان درپارک علم وفنآوری رشت آشنا شدم که زباله سوز بدون تولید دود وبو میساخت چون به مباحث زیست محیطی علاقمند بودم پیگیر شدم ودیدم که به چند جای مختلف هم زباله سوز فروختند .تا آنجاییکه حقیر میدانم هرگونه مسئولیت قانونی در مورد آب بندانها انهار رودخانه ها و…مربوط به آب منطقه ای وسازمانهای تابعه (ابفای شهری وروستایی)می باشد البته در پاره ای موارد خاص مثل تالابها سازمان حفاظت محیط زیست ذی مدخل است بویژه اگر نام آن تالاب در کنوانسیون حفاظت از تالابها(کنوانسیون رامسر)ثبت شده باشد.سوال بنده این است که چرا فرماندار محترم در این مورد مداخله نمیکندمگر ایشان مدیر کارگروه پسماند شهرستان نیستند؟آقای لاهوتی چرااظهارنظری نمیکند؟خب آقای لاهوتی فکر کند تالاب کیاکلایه لنگرودهمان تالاب میانکاله مازندران است اشکالی دارد؟ایشان که عضو فراکسیون محیط زیست مجلس است زیبنده نیست درجوار شهرشان کانون آلودگی زیست محیطی باشد.

صابر شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸

دوست عزیز استفاده از دستگاه زباله سوز در گیلان منتفی اعلام شده

دیروز محیط زیست استان اعلام کرد به هیچوجه کسی نباید از دستگاه زباله سوز استفاده کنه

بی نام شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

جناب صابر خیلی خوشحال میشوم بفرمایید دقیقا کدام مقام زیست محیطی فرموده که استفاده از دستگاه زباله سوز در گیلان منتفی است؟من هرچه پیگیر شدم در این زمینه به موردی برنخوردم لطفا منبع فرمایشتان راذکر کنید ,ضمنا ازدوستانی که دربحث شرکت میکنند تشکر میکنم زیرا حساسیت اجتماعی دراین زمینه باعث حرکت مسئولان شهرستان واستان برای پاسخ به مطالبات شهروندان خواهد شد

صابر یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
بی نام یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

متن خبررامجددا بخوانید دوست عزیز؛با احداث زباله سوز در سایت لاکان رشت مخالفت شده وپیگیر جانمایی جدید هستند نه اینکه تمام پروژه را مردود اعلام کنند وانگهی؛نیروگاه زباله سوز با کوره زباله سوز متفاوت است خواهشمندم دوستان التفات بفرمایند که هزینه راه اندازی یک کوره زباله سوز با استانداردهای زیست محیطی بسیار کمتر از یک نیروگاه زباله سوز باتجهیزات کامل برای تولید برق است .بنده توصیه به استفاده از کوره زباله سوز کردم وگرنه هر عقل سلیمی میداند که نیروگاه برق زباله سوز به هیچ وجه برای لنگرود توجیه اقتصادی ندارد.

ابراهیم جمعه , ۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

دوستان این لنگرنیوزهم شده محل توپیدن شماها به همدیگروقدرت سیاسی رابه رخ هم کشیدن چندساله این بحث هامطرح میشه چی کارکردن وملت چی فهمیدند رفقاراه حل چیه اون بهمدیگه گوشزدکنیدنه اینکه فلان عضوشورافلان خلاف کرده فلان مسئول این خلاف راکرده باباشهروندان میفهمندشعوردارند

یاسر شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

ابراهیم خان منظور لنگرنیوزیا هر رسانه خبری تحلیلی فهمیدن یا نفهمیدم مردم نیست! فهموندن مسئولین از عملکردشونه چون مردم هر چی داد بزنن شاید به گوش مسئول نرسه ولی اگه رسانه ای بشه به خاطر پسته شم که شده یه حرکتی میکنه ! کار رسانه همینه حالا یکی رک و پوست کنده انتقاد میکنه یکی جانب احتیاط و میگیره

salar شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱:۲۶

احسنت آقا ابراهیم…

یاسر شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۸:۵۱

مقصران اصلی ۱- نماینده شهر که عضو فراکسیون محیط زیسته ۲- فرماندار که رئیس کارگروه پسماند شهرستانه ۳- برخی از اعضای مرتجع شورای شهر که دیگه دارن … !!!

faezw شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

شماهم تکون میخوری میگین نماینده شهر.بیچاره نماینده دهیار هست فرماندار هست بخشدار هست شهردار هست عمران هست پاسگاه هست دانشگاه هست بسه دیگه خجالت بکشین.الان یکساله درمورد زباله توی فضای مجازی دارند به شهرداری تذکر میدن.اصلا توجهی نمیکنید.خجالت هم خوب چیزیه بخدا فقط میتونین از مردم پول بگیرین. شورای شهر این دوره ضعیف ترین شورای شهر لنگرود بوده.هرکس ساز خودش را زده با شهردار ضعیف و بی اخلاق. یاد شهردار پورقربان وشهردار لاهوتی بخیر. بقیه فقط حرف

صادق یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹

آخ آخ آخ آخ
شهردار پورقربانو لاهوتی

هه
یادش بخیر
بگم بگم راه بندازم؟

همشهری شنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

سلام به همه ،همه کسانی که در این قضیه مقصرند و دلشون به حال این شهر زیبا و زادگاهمون نمیسوزه رو باید چند سالی به یک جای خشک و بیابانی و بدون درخت و آب وهوای خوب فرستاد تا قدر این شهرکه واقعاًنعمت اللهیست رو بدونند و برای منافع خودشون سلامت و زیبایی شهر رو به خطر نیاندازند.

صابر یکشنبه , ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹

چرا دوست دارید بدونید فقط خودتون همه چی رو میدونید

فکر میکنید زباله سوز به این راحتی در لنگرود امکان استفاده ش بود؟

جالبه که هنوزم خبر ساخت کارخانه کمپوست لنگرود به گوشتون نرسیده دوست عزیز

اونو چکارشمیکنید؟
از اونم انتقاد دارید؟

انتقادتونو به محیط زیست استان بدید
چون همه شهرهای گیلان زباله هاشونو تو طبیعت بکر گیلان میریزن

واسه لنگرود چون نزدیک تره مشخصتره