به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام احمد کیماسی عصر امروز در مراسم یادواره 20 شهید روستای پلت کله در مسجد جامع این روستا گفت : در ۳۴ سال قبل و در جنگی که بر ایران از سوی دشمنان دنیا پرست بر ایران تحمیل شد جوانان اولین گروهی بودند که به ندای رهبر کبیر انقلاب لبیک گفتند و در صف جهاد در راه خدا و در مقابل دشمن سینه سپر کردند.



مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد افزود : دشمن بعد از جنگ، با ایجاد شبکه های ماهواره ای در پی به انحراف کشاندن جوانان کشور هستند.



وی اظهار کرد : شهدای جنگ تحمیلی، شبیه ترین شهیدان به شهدای کربلا هستند و زمانی که دشمن قصد جان مردم ایران را کرد، جوانان با لبیک گفتن به حسین زمان خود، برای حفظ انقلاب و ناموس میهن، جان خود را نثار کردند.



کیماسی با بیان اینکه، دشمن بعد از اینکه نتوانست با جنگ سخت مقابل ایران نبرد کند به جنگ نرم و تحریم های اقتصادی روی آورد و مردم کشور باید حواس خود را جمع و عزم خود را در برابر جلوگیری از نفوذ دشمن جزم کنند و در برابر دشمنی که قصد گرفتن نان مردم را کرده است لغزش نداشته باشیم.



مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقداد اظهار کرد : در دهه گذشته نمایندگان ایران با 5+1 مذاکراتی در خصوص انرژی هسته ای را انجام داده اند که اخیرا به توافق اولیه ای دست یافتند و بنا به دستور رهبر معظم انقلاب نتیجه این مذاکرات نباید به نفع جریان خاصی مصادره شود.



وی با بیان اینکه هم بستگی بین آحاد مختلف مردم و مسئولین باعث پیشرفت و توسعه کشور می شود، گفت : در خصوص توافق اخیر نگرانی هایی وجود دارد و مقام معظم رهبری نیز در برخی موارد نظیر عدم بازرسی از دانشمدان هسته ای مواضع صریحی را اتخاذ کرده اند که مسئولین باید به دستورات و نکته های رهبری توجه بیشتری داشته باشند.



حجت الاسلام کیماسی تصریح کرد : دشمن همواره در اندیشه ضربه زدن است و امتیاز دادن به دشمن، در حقیقت گستاخ تر کردن آنان است و نمی توان از دشمن انتظار لطف و محبت داشت.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان