به گزارش لنگرنیوز، مسعود رهنما در نشست با اعضای شورای اسلامی این شهرستان با اشاره به موضوع حضور بانوان در ورزشگاه ها اظهار کرد: حضور بانوان در ورزشگاه ها جزو مطالبه اجتماعی زنان است و دولت باید برای این موضوع تدبیر بیندیشد.

وی با بیان اینکه حضور بانوان با رعایت حد و حدود شرعی می تواند انجام شود، تصریح کرد: در ورزشگاه های مختلف بخش ویژه خانوادگی وجود ندارد و بنده اعتقاد دارم حضور بانوان می تواند مانع از بروز بسیاری مشکلات و آسیب های اجتماعی شود مشروط بر اینکه حدود شرعی رعایت و امکان حضور آنها به نحو مطلوب فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر خمام نیز در تایید سخنان رهنما گفت: حضور بانوان در ورزشگاه ها از آسیب های اجتماعی جلوگیری می کند.

جلیل غیاثی با بیان اینکه حضور بانوان در ورزشگاه ها از درگیری ها فیزیکی و حرکات غیرمتعارف جلوگیری می کند، افزود: حتی حضور یک بانو در ورزشگاه می تواند مانع از فحاشی افراد شود.

وی با اشاره به اینکه به احترام حضور بانوان از بسیاری بداخلاقی های اجتماعی در ورزشگاه ها جلوگیری می شود، اظهار کرد: این امر موجب رشد و تعالی ورزش می شود.

عضو شورای اسلامی شهر خمام در ادامه از وجود سه سالم ورزشی در این شهر خبر داد و یادآور شد: از این سالن ها قهرمانان زیادی تحویل جامعه شده است.

وی وجود چهار سالن بدنسازی در خمام را پاسخگوی نیازها ندانست و یادآور شد: ما در جایگاه شورا می توانیم به ورزش شهر و دیار خود کمک کنیم.

غیاثی ارتباط رئیس ورزش و جوانان شهر خمام با اعضای شورا را خوب توصیف کرد و متذکر شد: این ارتباط دوستانه است و می تواند برای توسعه ورزش خمام تاثیرگذار باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان