به گزارش لنگرنیوز، داوود گودرزی شب گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان در پاسخ به سئوال خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» مبنی بر اینکه نظر بسیج دانشجویی در مورد توافق نامه هسته ای چیست، بیان داشت: نگاه رئیس جمهور به مذاکرات یک نگاه برد برد است و هر یک از کشورها به دنبال منافع خود هستند. مدل ذهنی آقای روحانی و دوستانشان پذیرفتن این ایدئولوژی است که می شود مذاکرات را طوری طراحی کرد که هم جمهوری اسلامی برنده باشد و هم طرف مقابل به شکلی که در برخی موارد امتیاز بدهیم و در مواردی هم از آنها امتیاز بگیریم؛ اما ما به آمریکا بدبین هستیم و تجربه نشان داده آنها دبه در می آورند و هیچگاه تحریم ها را بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: کشور به جز مذاکرات و تحریم ها مشکلات و معضلات دیگری نیز دارد بخصوص در حوزه فرهنگی که می بایست توجه ویژه ای به آن داشت.

مسئول بسیج دانشجویی کشور افزود: ما در ترم آینده در سطح دانشگاه ها مشکلات را از مسئولان مطالبه خواهیم کرد و با جدیت به این امر خواهیم پرداخت و از نظر ما راهکار برون رفت از مشکلات توجه به ساختار درونی نظام و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، اهتمام به اقتصاد مقاومتی است.

وی همچنین در جواب سئوال دیگر «خبرگزاری دانشجو» با بیان اعلام مواضع بسیج دانشجویی در مورد سفر فابیوس وزیر خارجه فرانسه به تهران با وجود کارشکنی های وی در طی مذاکرات گفت: ایران کشوری اهل تعامل است و عرف دیپلماتیک را پذیرفته ایم؛ اما دولتی ادعا کرده عزت را به ما برمی گرداند باید توجه به یه یکسری از مسائل از جمله اینکه چه مسئولی در چه سطحی می آید و با چه سطحی دیدار می کند داشته باشد و شان ما را حفظ کنند و کشور های دیگرحق مداخله در کشور ما را ندارند و مسئولین ما نیز با حرف های نامربوط آنان برخورد کنند.

گودرزی خاطرنشان کرد: فرانسه در تاریخ خیانت های گسترده ای به ما داشته و عملکرد گذشته آنها باید به رخشان کشیده شود و توجه کنیم که در این موارد دچار ذوق زدگی نشویم و بدانیم که آنها به دنبال منافع خود و کشورشان هستند.

وی با ابراز گلایه از برخی مسئولان کشور گفت: متاسفانه امروزه تولید کننده داخلی ما پشت درب اتاق مسئولان مانده و اجازه دیدار و ملاقات به آنها برای ارائه طرح ها و ایده های آنان داده نمی شود, اما مسئولان خارجی که به ایران سفر می کنند را بسیار تحویل می گیرند و مورد تفقد و احترام قرار می دهند که این جای تاسف دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان