نجات 26 غریق در سواحل لنگرود

۱۳۹۴/۰۵/۰۴ ۰۹:۴۴ چاپ کد خبر: 31102
به گزارش لنگرنیوز، یعقوب رمضانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با اشاره به 17 کیلومتر از طول نوار ساحلی این شهرستان، اظهار کرد: 18 نقطه خطرآفرین در طول نوار ساحلی لنگرود شناسایی شده است.

وی از استقرار 61 ناجی غریق در طرح سالم سازی دریا و نقاط خطرآفرین در لنگرود خبر داد و افزود: از ابتدای خرداد امسال تاکنون 20 نفر توسط منجیان غریق از خطر غرق شدگی در سواحل این شهرستان نجات یافتند.



این مقام مسئول مساحت طرح دریای چمخاله لنگرود را 30 هکتار اعلام کرد و گفت: 51 آلاچیق، یک پارک بازی، دو نمازخانه آقایان و بانوان، دو نقطه سرویس بهداشتی، آب شرب، یک زمین فوتبال ساحلی، 30 سکو، سه جایگاه پارکینگ خودرو و 12 دکه فروش مواد غذایی از امکانات این طرح است.



بازرس و مسئول دبیرخانه ستاد ساماندهی سواحل دریای لنگرود با اشاره به دو طرح جداگانه شنای خواهران و آقایان و دو تفرجگاه تصریح کرد: در طرح سالم سازی دریای چمخاله، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی دایر است.



وی برپایی جشن، جنگ شادی، جشنواره های مختلف و مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی در طول تابستان را از دیگر برنامه های طرح سالم سازی دریا عنوان کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان