یه گزارش لنگرنیوز، نخستین دوره آموزش ارتقاء سطح سواد رسانه ای فعالان فضای مجازی استان گیلان با عنوان «دوره آموزشی شهید قلی پور» در روزهای اول و دوم مرداد به شکل شبانه روزی در رشت برگزار شد.



در این دوره آموزشی که حدود هشتاد نفر از فعالان فضای مجازی شهرستان های مختلف گیلان حضور داشتند، کارگاه های مختلفی در حوزه موضوعات مرتبط با سواد رسانه ای اجرا شد.



کارگاه بررسی آسیب ها و فرصت های شبکه های اجتماعی و نیز کارگاه تکنیک های اندروید با حضور مهندس فلاح، آینده پژوهی فضای مجازی با حضور دکتر عرب، گفتمان انقلاب اسلامی با حضور دکتر قنبردوست، وظایف امروز فعال فضای مجازی جبهه فرهنگی انقلاب با حضور حجت الاسلام مهدوی، تکنیک های رسانه ای و جنگ روانی و جریان شناسی رسانه های کشور با حضور دکتر نیکخواه، دنیای امروز و دگرگونی ماهیت رسانه با حضور دکتر نامدار از جمله کارگاه های آموزشی ای بود که در این دوره برگزار شد.



بررسی فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی استان گیلان، جلسات مختلف پرسش و پاسخ، مراسم ذکر و توسل با حضور حاج ابوذر بیوکافی و ... از دیگر برنامه های متنوع دوره شهید قلی پور بود.



آشنایی حداقلی با اولویت ها و مفاهیم انقلاب اسلامی، فعالیت موثر در حوزه فضای مجازی استان گیلان، همکاری و فعالیت در یکی از مجموعه های فرهنگی فعال در سطح استان گیلان از جمله شرایط عمومی شرکت کنندگان در این دوره بود.



 

25 26 27 28 29 30


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان