به گزارش لنگرنیوز ، مصطفی کارخانه درمورد شرایط تیم والیبال بانک سرمایه و اینکه گفته می شود جدایی محمد موسوی از پیکان قطعی نیست، اظهار داشت: آنها حرف از عدم جدایی موسوی می زنند و ما هم می گوییم این بازیکن را جذب کرده ایم. هنوز ثبت رسمی نشده است، اما طی یکی دو روز آینده همه چیز رسمی خواهد شد.

وی درمورد اینکه برخی مربیان گفته اند که حضور بعضی تیم ها بازار نقل و انتقالات والیبال را خراب کرده است، گفت: وقتی بازیکن دوست دارد به تیم دیگری برود یعنی می خواهند پول بیشتری به وی بدهند. ما هم مثل همه در حد عرف با بازیکنان قرارداد بسته ایم. اگر یک ریال بیشتر از قراردادهای سال گذشته به کسی داده باشیم من گردنم را می زنم!

کارخانه با بیان اینکه هر کسی یک عیاری دارد، ادامه داد: ما بر اساس شرایط بازیکنان با آنها قرارداد می بندیم. برای مثال در سال های گذشته تیم هایی مانند ارومیه، پیکان، متین ورامین و میزان برای رسیدن به قهرمانی بسیار هزینه کردند. تمام تیم ها دوست دارند قهرمان شوند و برای رسیدن به این هدف هزینه می کنند و فکر نمی کنم موضوع عجیبی باشد، اما واقعاً ما مبغلی خارج از عرف به کسی نداده ایم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه خاطرنشان کرد: هر کسی که تیمش را برای قهرمانی می بندد در سکوت و آرامش کار می کند، اما هر تیمی که نمی تواند بازیکن خوب جذب کند گلایه کرده و معترض است. من اصلاً قراردادها را افزایش نداده ام؛ ضمن اینکه چرا هیچ وقت من معترض نبودم. چرا هر زمانی که نام مصطفی کارخانه مطرح می شود آقایان شاکی می شوند؟

وی در واکنش به اینکه شاید چون شما هر سال با تیم های پر هزینه وارد لیگ شده اید، تصریح کرد: اصلاً این موضوع را نمی پذیرم. هر کجا که رفته ام سعی کرده ام عرف را رعایت کنم. دیگران زیرمیزی پول می دهند و کسی اعتراض نمی کند، اما چون قراردادهای من با بازیکنان شفاف است برخی ها سواستفاده می کنند.

کارخانه درمورد جذب ژیگادلو، پاسور سابق لهستان و مهدی مهدوی خاطرنشان کرد: این بازیکن لهستانی قرار است تا دو هفته دیگر به ایران بیاید. در تیم من هیچ بازیکنی نفر اول نیست و هر بازیکن بر اساس شایستگی می تواند در ترکیب قرار بگیرد. درمورد مبلغ قرارداد ژیگادلو هم باید بگویم که بسیار پایین است.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درمورد احتمال حضور این تیم در استان گیلان اظهار داشت: هیچ اشکالی ندارد و من خودم موافق این موضوع هستم. حالا که والیبال پیشرفت کرده است، باید فراگیر شود. هر چه والیبال فراگیرتر شود به سود این رشته است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان