تعدد رسانه های مجازی در استان، از یک سو می تواند بسیار مفید و از سوی دیگر به همان اندازه ولو چند برابر می تواند مضر و حتا خطرناک باشد.

زیرا معدود مدیرانی هستند که از نقد و انتقاد حتا نقد سازنده و یا کوچک ترس و وحشت دارند و برخی از افراد لمپن و باج خواه نیز ملبس به پوشش رسانه از این فرصت نهایت سو استفاده را می کنند تا بتوانند از این نمد برای خود کلاهی ببافند!

در یکساله اخیر نیز با تعدد رسانه های مجازی در استان، شاهد رشد باج خواهی های مختلف از سوی برخی رسانه ای نما! بوده ایم.

اخیراً نیز مدیر یکی از سایت های خبری که دائماً با چشم بسته از شهردار حمایت و منتقدان دلسوز عملکرد وی را مورد حمله قرار می داد، با انعقاد قرارداد ۹۰۰ میلیون ریالی با شهرداری مزد خوش خدمتی خود را از شهردار میان سال و کم تجربه گرفت!

این فرد که به تعبیر بسیاری از افراد پایه گذار سبک لمپنیسم رسانه ای در استان است، اخیراً با حملات سازماندهی شده رسانه ای در صدد باج خواهی از رییس یکی از دانشگاه های استان بود که بعد از مقاومت و افشاگری های صریح رییس آن دانشگاه، به تازگی با ارایه طرحی با عنوان طرح سلامت پرسنل!!!  به شهرداری، مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال دریافت کرده است!

انتظار می رود مسئولان نظارتی در شورا و شهرداری، مراودات مالی مدیر این سایت خبری که چندی پیش نیز برای دریافت دو وام  میلیونی برای دو دختر! به شورا مراجعه و به یکی از اعضاء دخیل بسته بود را بررسی و شفاف سازی کنند که این قرارداد به چه صورت با این فرد بسته شده و طرح مزبور چه فوایدی برای شهرداری و شهر دارد؟

اما در پایان این پرسش ذهن هر شهروند را درگیر می کند که آیا انجام این طرح در شرایطی که شهرداری هنوز چند ماه است حقوق پاکبانان را پرداخت نکرده و در اوضاع مالی بدی به سر می برد و با گذشت پنج ماه از سال نتوانسته بودجه پیش بینی شده مصوب شورای شهر را تامین کند، ضرورتی داشته؟

آیا این طرح مصوبه شورای شهر دارد یا خیر؟ و این مبلغ از کدام ردیف بودجه ای پرداخت شده است؟!

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان