سد معبر بزرگترین مشکل شهر فومن

۱۳۹۴/۰۵/۰۸ ۲۱:۲۲ چاپ کد خبر: 31708
به گزارش لنگرنیوز ، شاهین علیزاده عصر امروز در جلسه شورای این شهر گفت: مهم ترین چیزی که امروز سبب سرو صداهای زیاد شهروندان است سد معبر توسط مغازه داران و کاسبان در مسیر پیاده روهاست.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین معضل سد معبر در خیابان سردار جنگل که چهره شهر را بد جلوه می کند است و این نشان از کوتاهی مسئولان دارد افزود: موضوع دیگری که مورد رصد و نگاه شوراست درباره ایستگاه مسافربری است که امروز به یک معضل اجتماعی در حمل و نقل شهری تبدیل شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر فومن با بیان اینکه امروز عدم کارایی برخی مدیران مشکلاتی را ایجاد می کند و باید برای مشکلات شهری تدابیر اندیشیده شود گفت: ترمیم آسفالت شهر فومن به کندی پیش می رود و این موضوع از دغدغه های شهروندان است و نبود آسفالت و چاله ها در مسیر کوچه ها به مردم آسیب می رساند.

علیزاده توزیع عادلانه خدمات را مهم ترین عامل رعایت حق بیت المال شهروندان فهیم فومنی خواند و گفت: در مسیر کناره خیابان ها ومعبرهای اصلی سطل زباله نصب شود و شهرداری برای سرعت بخشی در دادن امکانات به خصوص در زمینه ورزشی سریعا" اقدام کند.

نائب رئیس شورای شهر فومن مهم ترین ضعف شورای این دوره را استفاده نکردن از بخش خصوصی دانست و تصریح کرد: زمین 2500 متری خیابان آیت الله کاشانی پکیج آماده ای است که می توانیم در آن  با همکاری بخش خصوصی  به درآمدزایی برسیم.

وی مهم ترین دغدغه شورای شهر فومن را مبلغ پیشنهادی اداره آب و فاضلاب شهری در طرح توسعه شبکه آب طبق تبصره 3 با مصوبه شورا خواند و گفت: در این طرح مبلغی در موقع ساخت و ساز علاوه بر حق انشعاب برای توسعه شبکه از شهروندان گرفته می شود  که این طرح در شهرهای دیگر نیز اجرایی شده است ولی ما موافق مبلغ ارائه شده از این طرف این اداره نیستیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان