به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی عصر امروز در یادواره 28 شهید بخش نالکیاشر گفت : جوانان امروزه وقت خود را صرف خواندن رمان ها و دانستان های خیالی میکنند در حالی که از سیره عملی و اخلاقی شهدا، غافل مانده اند و از شهدا فقط در خصوص توپ و تانک صحبت شد.
امام جمعه کومله اظهار کرد : رسانه ملی با بیش از 20 شبکه در زمینه های مختلف تاکنون نتوانسته است نیازهای جوامع و جوانان را برطرف کند و متاسفانه جوانان ما، به سوی شبکه های آلوده اجتماعی و موبایلی سوق داده شده اند.
وی با بیان اینکه  یکی از راهکارهای انتقال فرهنگ شهادت و سیره عملی شهدا، استفاده از ظرفیت های رسانه ملی ملی است تصریح کرد : شهید آوینی با خلق روایت فتح توانست این فرهنگ را در بین مردم انتقال دهد ولی بعد از این شهادت آوینی برنامه ای، در آن سطح ساخته نشد و یا اینکه ضعیف بود.
سلیمانی اضافه کرد : دشمن بعد از اینکه نتوانست در جنگ سخت، بر ایران غلبه کند، به راه اندازی شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی روی آورد تا از طریق جنگ نرم، اهداف خود را بر روی فکر جوانان برنامه ریزی و پیاده سازی کند.
امام جمعه کومله اظهار کرد : رابرت مورداک مدیر شبکه ماهواره ای صراحتا اعلام کرد که هدفش از ایجاد این شبکه ها، از بین بردن حیا در بین مردم است و جوانان باید هوشیار باشند که در برابر حقه ها و دام های دشمنطعمه حریف قرار نگیرند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان