به  گزارش لنگرنیوز، سید رضا جواد پور، پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرامرز مصطفوی به عنوان معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار این شهرستان با بیان اینکه وظیفه همه مسئولین، پاسخگویی صحیح و صادقانه به نیازها و مراجعات مردمی است، گفت : وظیفه ادارات این است که در عرصه های فرهنگی، اشتغال، مشکلات شهری و اجتماعی یا هماهنگی دستگاه های زیربط مشکلات موجود مردم را پیگیری و رفع کنند.



فرماندار شهرستان لنگرود اظهار کرد : مردم برای اداره امور کشور و بر اساس دموکراسی به اندیشه اعتدال رای دادند و اعتدال باید در تمام ادارات مشاهده شود، چون اعمال و رفتار مسئولین و کارمندان دولت به حساب نظام نوشته خواهد شد.



وی با تاکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و سیاست های دولت باید سرلوحه کارها قرار بگیرد، اضافه کرد : ما امروز امانت دار مردم هستیم و باید به نحوه شایسته ای امانت داری و به مردم خدمت کنیم و این امانت الهی را به مدیران بعدی تحویل دهیم.



جواد پور با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1، افزود : مذاکره کنندگان ایران توانستند با روحیه انقلابی در برابر قدرت های 5+1 استقامت و از حقوق به حق ملت ایران دفاع و آن را به جهانیان ثابت کنند.



فرماندار لنگرود با بیان اینکه مدیریت پسماند از تاکیدات استاندار گیلان است، اضافه کرد : شهرداری ها، تفکیک زباله از مبدا را جدی بگیرند که تا پایان سال بتوانند آمار تفکیک از مبدا را در سطح شهرستان به صد در صد برسانند.



وی با انتقاد از ساخت و ساز و تخریب های غیر قانونی محیط زیست، شوراها و دهیاران را مکلف به کنترل و مدیریت کرد و گفت : طرح جامع جمع آوری آب های سطحی از سوی شهرداری لنگرود تکمیل و تحویل داده شود تا بتوان با ارائه این طرح، بودجه های مربوطه برای اجرای این طرح تخصیص داده شود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان