به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام مهدی صدیق، در پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری، گفت: منابع طبیعی، شهرداری و مسئولان باید با ساخت و سازها و تغییر کاربری های غیر مجاز به شدت برخورد کنند.



امام جمعه لنگرود علاج واقعه قبل از وقوع حادثه را هنر دانست و تصریح کرد : نباید اجازه داده شود تا افرادی در زمین های خود ساخت و ساز و تغییر کاربری انجام دهند و بعد به دنبال دریافت پروانه یا تغییر کاربری بیایند و با متخلفین برابر با قانون رفتار شود.



حجت الاسلام صدیق با تاکید براینکه کارهای فرهنگی باید جلودار تمام کارها قرار گیرد، تصریح کرد: فرهنگ حرف اول جامعه است به همین دلیل ورود به عرصه فرهنگ و فعالیت های فرهنگی به دلیل ابعاد گسترده آن باید در راس قرار گیرد.



وی وجود مصلی در لنگرود را نیاز مبرم و ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مصلی شهر نه تنها مرکز ثقل فرهنگی است بلکه وجود سالن سخنرانی، حوزه خواهران و پارکینگ عمومی نیز در آن پیش بینی شده است که میتواند برخی از نیاز های شهر را تامین کند.



امام جمعه لنگرود با گله و انتقاد از نماینده لنگرود بابت عدم دریافت بودجه برای ساخت مصلی، گفت : حدود 50 میلیارد برای چند پروژه در شهرستان مصوب شده است و ای کاش مبلغی نیز برای ساخت مصلی در نظر گرفته میشد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان