مجتبی کاظمی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این سرمربی اهل لنگرود با اجماع آرا هدایت این تیم را در لیگ دسته سوم فوتبال کشور بر عهده خواهد داشت.

در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گیلان تیم شهرداری رودسر با کسب 56 امتیاز قهرمان لیگ برتر گیلان شد و به لیگ دسته سوم فوتبال کشور راه یافت.

وی با بیان اینکه 11گزینه برای سرمربی گری تیم شهرداری رودسر وجود داشت، افزود: پس از انجام هشت جلسه و با بررسی های دقیق و هدفمند حسین داودی با توجه به عملکرد مطلوب در تیمداری در سطح کشور و استان به این سمت برگزیده شد.

به گفته وی، سرمربی لنگرودی تیم فوتبال شهرداری رودسر در کارنامه بازی های خود بازیکن مطرحی بود و در تهران هم هدایت چند تیم را بر عهده داشت.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری رودسر ادامه داد: داودی هم اکنون با در دست گرفتن هدایت تیم، کار تمرینات را با یکی دیگر از چهره های ورزشی منطقه 'حسن پور' شروع کرده است.

وی اضافه کرد: در خصوص مبلغ قرارداد نیز با وی به تفاهم رسیده ایم و پیش از شروع لیگ این قرارداد به ثبت خواهد رسید.

کاظمی در خصوص باقی ماندن چند بازیکن از دور قبل در ترکیب تیم و خارج شدن تعدادی دیگر و نیز بکارگیری بازیکن های جدید در تیم افزود: این مهم به نظر سرمربی و کمیته فنی باشگاه مربوط خواهد بود.

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ،ورزشی شهرداری رودسر از عزم جدی این باشگاه برای حضور مقتدرانه در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داد و گفت: در فصل جدید حدود نیمی از بودجه بر عهده شهرداری است و بخشی دیگر هم بصورت خودیاری و بخشی از طریق حامی مالی تامین خواهد شد.

داودی اضافه کرد: برآورد ما برای حضور در لیگ 400تا 500میلیون تومان است و ما امسال بودجه باشگاه را تا سقف 200میلیون تومان افزایش خواهیم داد و تمام تمرکزمان حضور قدرتمند در لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد بود.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان