به گزارش لنگرنیوز ، روز گذشته بعد از آنکه علیرضا جهانبخش بعد از 2 فصل حضور موفقیت آمیز به تیم آ.زد. آلکمار نقل مکان کرد، رسانه های هلندی این انتقال را منعکس کردند.

گلدرلاندر:ان.ایی.سی جهانبخش را از دست داد

سایت گلدرلاندر نوشت: ان.ایی.سی نایمخن جهانبخش را از دست داد. وقتی که ستاره 21 ساله ایرانی در تست های پزشکی موفق شد، قراردادی 5 ساله با آلکماری ها منعقد کرد. آ.زد بعد از رفتن استیون برگویس پیوسته در جست وجوی بال راستی می گشت و تیم تحت امر جان فان دن بروم برای این منظور علیرضا جهانبخش را می خواست. همان بازیکنی که فصل گذشته بهترین ستاره لیگ دسته ای پایین تر شده بود.

*بازیکنی با 12 گل زده و 7 پاس گل

این سایت ادامه داد: جهانبخش فصل قبل با ان.ایی.سی بود. همان تیمی که در سال 2013 به عنوان قهرمان در ژوپیلرلیگ بازی می کرد.12 گل زد و 7 پاس گل در این مدت داد. عملکرد خوبش باعث شد که جایزه گاو طلایی را به عنوان بهترین بازیکن دسته دوم بگیرد. وی همچنین 15 بازی برای تیم ملی ایران انجام داد و یک گل زد. در مسابقات جام جهانی 2014 برزیل در هر سه بازی گروهی حضور داشت.

این سایت سپس از قول ارنی استیوارت، مدیر فنی آلکمار عنوان کرد: علیرضا گزینه شماره یک فهرست ما بود.دنبال فرصتی بودیم که روی او سرمایه گذاری کنیم. خیلی دل انگیز است که او اکنون همراه با ما است.

*دیگر رسانه ها چه نوشتند؟

در کنار این سایت رسانه های نوشتاری دیگر هلند نیز انتقال وی را منعکس کردند. سایت آ.د. نوشت آلکمار و ان.ایی.سی ابتدا به توافق شفاهی رسیده و ملی پوش جوان ایرانی تا سال 2020 قرارداد امضا کرد.

سایت های ان.او.اس ، آر.ت.وی نیز به همین ترتیب خبر این انتقال را منعکس کردند.

مجله فوتبال هلند هم نوشت: آ.زد آلکمار به خواسته اش رسید و جای خالی استیون برگویس با حضور علیرضا جهانبخش پرشد. زیرا بعد از آزمایشات پزشکی آلکماری ها با وی قراردادی 5 ساله منعقد کردند.

سایت این نشریه نوشت:به عنوان یک مهاجم گوش  راست جهانبخش فصل گذشته نقش بسیار مهمی در قهرمانی ان.ایی.سی در ژوپیلرلیگ (لیگ دسته دوم هلند)  با انجام 28 بازی و 12 گل زده و دادن 7 پاس گل داشت. به این ترتیب آلکمار رفت و جانشین برگویس را به خدمت گرفت. زیرا برگویس 23 ساله ابتدای تابستان در ازای 6.5 میلیون یورو به تیم واتفورد انگلیس ملحق شده بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان