به گزارش لنگرنیوز، خبر کتک کاری در سازمان لیگ و درگیری با کسی که مدعی مالکیت باشگاه شهرداری لنگرود بود، که توسط سایت برنامه نود منتشر شد، بازتاب های زیادی داشت و صبح چهارشنبه بسیاری از روزنامه های ورزشی به آن پرداختند و خبر را منتشر کردند. هر چند که مسئولان کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر کتک کاری را تکذیب کردند و حتی گفته اند که فقط با مدعی مالکیت مشاجره لفظی داشته اند اما به نوعی بهروان به این مالک حق داده است که پیگیر حق و حقوقش باشد. با فرشید میرشکرایی مدعی مالکیت باشگاه شهرداری لنگرود گفت وگو کرده ایم. او حرف های جالبی درباره چرایی این درگیری زده است.



آقای میرشکرایی، ماجرای درگیری شما با رئیس کمیته مسابقات چیست؟ 



من مالک واقعی باشگاه شهرداری لنگرود هستم. تیمی که در لیگ دو حضور داشت اما به ناحق باشگاه را از من گرفتند.



 



این دلیل می شود که شما با بهروان و برخی کارکنان سازمان درگیر شوید؟ 



ماجرا مفصل است. شما اول از درگیری می پرسید، اما می خواهم به صورت خلاصه بگویم که چرا اصلا این ماجراها پیش آمده است. سال ۹۳ از شهرداری لنگرود امتیاز تیم شان را به قیمت ۱۰۰ میلیون تومان خریدم و تعهد دادم چهار سال تیم در گیلان بماند. در حالی که امتیاز به من فروخته شده بود، شهرداری لنگرود در یک کار عجیب امتیاز تیم مرا بدون اطلاع من به تیم سپیدرود رشت به مدیرعاملی شخصی به نام پورمحسن به قیمت ۳۷۵ میلیون تومان فروخت. البته من متوجه شدم که سپیدرود ۳۴۵ میلیون تومان به شهرداری پرداخت کرده و نمی دانم ۳۰ میلیون تومان کجا رفته است. این یعنی تخلف. یعنی فروش مال غیر.



 



این اتفاق چطور افتاد؟ 



افتاده است دیگر. حتما با هماهنگی قربانعلی الماسخاله هیات فوتبال استان و دیگر دوستان و شخصی به نام غلامعلی همیراد که قبلا داور بوده است این انتقال اتفاق افتاده است. علیه من هم صحبت های زیادی کرده اند و تهمت زده اند که من هم شکایت کرده ام و الان برخی از آنهایی که باعث این فروش غیرقانونی شده اند، به قید وثیقه آزاد هستند. شهرداری و شورای شهر لنگرود هم در جریان هستند. کیفرخواست هم برای متخلفان صادر شده است.



چرا به سپیدرود رشت فروخته شد؟ 



سپیدرود رشت به لیگ دسته سه سقوط کرده بود و تیم من در لیگ دو بود و به همین دلیل گفتند که با این کار تیم سپیدرود در لیگ دسته دو بماند و فصل پیش هم در لیگ دو بازی کرد.



شما با شهرداری و هیات فوتبال در این باره مذاکره کرده اید؟ 



مذاکره کرده ام و اسناد قانونی را در اختیارشان قرار دادم اما قبول نکردند. قرارداد شهرداری با سپیدرود رشت غیرقانونی است  و فروش مال غیر است. باشگاه را به دو شخص فروخته اند. مانند اینکه خانه و زمین را به چند نفر می فروشند.



 



حالا شما چرا با مسئولان مسابقات لیگ درگیر شدید؟ 



من رفتم سازمان لیگ و گفتم جلوی امتیاز تیم را بگیرند و نقل و انتقال انجام ندهند تا تکلیف مالکیت روشن شود. گفتم به آقایان تاج و بهروان که مکتوب کنند و زیر نامه من را پاراف کنند و دستور بدهند اما آقای بهروان این کار را نکرد. من هم گفتم چرا در حق من نامردی می کنید که درگیری شد و آقای بهروان گفت که جواب من را نمی دهند. البته دوربین ها هستند و همه چیز را ثبت کرده اند.



همین آقای بهروان می گوید می خواسته شما را راهنمایی کند و حتی شما را به کمیته انضباطی معرفی کند. البته ماجرا به کمیته انضباطی بیشتر ربط ندارد؟



در نامه از تاج و بهروان خواسته بودند تا درباره وضعیت مالکیت شهرداری لنگرود اظهارنظر کنند. این چه نوع راهنمایی است که من را به قصد کشت زدند؟ آقای بهروان دستش را پرتاب کرد که سیلی بزند، خورد به پشتم. من را بردند داخل آسانسور و زدند.  من هم رفتم دادسرای ونک و شکایت کردم. حالا دادگاه تقاضا کرده حراست سازمان لیگ فیلم ها را بدهد.



اما ظاهرا بیشتر مشاجره لفظی بوده است. بهروان گفته اهل درگیری نیست و ای کاش زده بود... 



من به حراست وزارت ورزش هم رفته ام و از شکایتم دست برنمی دارم. با حراستی های سازمان لیگ هم صحبت های لازم را انجام دادم. حالا باید دید دوربین ها چه چیزی را نشان می دهند. باید دوربین ها چه چیزی را نشان می دهند.



البته گفته می شود شما در کمیته صیانت از لیگ پرونده دارید؟ 



من در این باره چیز خاصی نمی گویم اما دیروز ساعت ۱۴ قرار بود حجت الاسلام علیپور و آقای قربانعلی الماسخاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان در کمیته اخلاق حاضر شوند که نه علیپور رفت و نه  الماسخاله. الماسخاله نماینده فرستاد  مقابل محمدزاده رئیس کمیته نشستند تا در این باره صحبت کنند. من از آقای علیپور و الماسخاله هم شکایت کرده ام.



 



ماشاءالله از همه هم شکایت کرده اید. 



حقم را خورده اند. فکر کرده اید من فقط ۱۰۰ میلیون تومان امتیاز تیم را خریده ام و از دست داده ام؟ مربی خارجی آوردم و ضرر کردم، بازیکن و هزینه اجاره زمین و اینها را داده ام. من چندصد میلیون تومان ضرر کرده ام. من در خانه ام نشسته بودم که اخبار گفت تیم من را فروخته اند به سپیدرود در حالی که من روحم خبر نداشت. شما بودید چه حالی بهتان دست می داد؟ تازه می خواستم نامش را به پارس لنگرود تغییر بدهم.



 



حالا امیدوار هستید که به حق تان برسید؟ 



از کمیته انضباطی فدراسیون و سازمان لیگ ناامید شده ام و امیدوارم مراجع قضایی حق من را بگیرند.

1 2 3 4 5 6 7


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان