به گزارش لنگرنیوز ،مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست صمیمی با خبرنگاران در هتل اسپیناس آستارا اظهار کرد: توری که امروز برگزار شد تور آشنایی با مقصد آستارا و گردنه حیران بود.

رضا علیزاده با بیان اینکه امیدواریم در شرایط بهتر بتوانیم انتظارات خبرنگاران را برآورده کنیم، افزود: رسانه ها چشم بینا و تلنگر رفتاری ما هستند.

وی خبرنگاری را حرفه ای بسیار سخت دانست و تصریح کرد: با وجود محدودیت و تنگناهای مالی خبرنگاران در حوزه میراث فرهنگی فعالیت دارند و اگر انعکاس خوب مطالب آنها نبود افکار جامعه در جریان فعالیت ها قرار نمی گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان خاطرنشان کرد: امیدواریم روزی برسد که مشکلات حوزه رسانه و خبرنگاران برطرف شود.

وی بیمه خبرنگاران را اصلی ترین مشکل این قشر عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم چتر حمایتی دولت بالای سر خبرنگاران باشد و خبرنگاران بدون دغدغه به صورت حرفه ای کار کنند.

علیزاده در ادامه به پروژه سورتمه و تله کابین حیران اشاره کرد و یادآور شد: سورتمه و تله کابین حیران یکی از پروژه های قابل اعتنای گیلان در غربی ترین نقطه استان تلقی می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های دیگری در دیگر نقاط استان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: اکنون این پروژه با مقیاس وسیع تر در لنگرود در حال اجرا است.

این مسئول متذکر شد: بخش زیادی از خدمات مورد انتظار در قالب اقامتی، پذیرایی، تفریحی و تفرجی در حال اجراست که می تواند منشاً اثر خیر شود.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از این پروژه ها سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است، متذکر شد: دولت نیز در بخش زیرساختی کمک می کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان