به گزارش لنگرنیوز، عصر دیروز با حضور اصغریان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان،کلنگ ساخت مجتمع آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی لنگرود بر زمین زده شد.



رئیس دانشگاه آزاد لنگرود در گفت و گو با خبرنگار لنگرنیوز با بیان اینکه زیربنای این مجتمع آموزشی 800 متر مربع می باشد، اظهار کرد : این مجتمع در یک طبقه و با اعتبار 7 میلیارد و 500 میلیون تومان و در مدت 5 ماه ساخته خواهد شد.



دکتر کیوان صائب افزود : این کارگاه آموزشی شامل رشته های مکانیک، تراشکاری، برق، فیزیک، مخابرات، عمران، محیط زیست و الکترونیک خواهد بود.



وی با بیان اینکه ارائه خدمات فنی و عملی در کنار تدریس تئوری موجب درک بیشتر دانشجویان می شود، اضافه کرد : در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود 1700 دانشجو و در 54 رشته فنی در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل می باشند.

رئیس دانشگاه آزاد لنگرود با بیان اینکه 25 رشته در مقطع کارشناسی و 2 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه موجود است، اضافه کرد : دانشگاه آزاد لنگرود جزء 4 دانشگاه برتر استان انتخاب شده است که پیشنهاد طرح شهرک های فناوری آزاد (شفا) به لنگرود پیشنهاد شده است که هم اکنون در حال اجرای کارهای قانونی و اقدامات اولیه آن هستیم.


صائب با اشاره به تامین هزینه های دانشگاه از طریق شهریه های صورت می گیرد، گفت: با راه اندازی شهرک های فناوری آزاد(شفا) درآمدزایی صورت می گیرد زیرا در این شهرک ها علاوه بر انجام کارهای پژوهش و فناوری، امور خدماتی برای تمام شهروندان نیز ارائه می شود.




1 2 3 4 5 6 7 8 9

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان