به گزارش خبرنگار لنگرنیوز، شهردار لنگرود عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه انتقال اخبار به شکل صحیح و بهنگام مهم ترین رسالت خبرنگاران است، گفت: مسئولیت و خطیر بودن این شغل برکسی پوشیده نیست و خبرنگاران به عنوان وجدان های  آگاه و دلسوز جامعه باید اخبار را به شکل صحیح منتقل کنند.



افشین گلباغی با تاکید بر اینکه خبرنگاران باید با نقدهای منصفانه و آگاهانه در راه پیشرفت جامعه قدم بردارند، تصریح کرد : خبرنگاران مسئولیت شناس، مشاوران امین مدیران ارشد اجرایی هستند و دفاع منطقی و عاقلانه این قشر فشارهای وارده را کم می کند و نقدهای منصفانه میتواند در رسیدن به افق توسعه و آبادانی موثر باشد.

jkjj



وی، توفیق امروز شهرداری را مرهون همدلی و همزبانی حمایت گرانه و نقدهای منصفانه خبرنگاران عنوان و اذعان کرد : شرایط مالی ضعیف شهرداری و رکود بازار ساخت و ساز موجب شده شهرداری ها نتوانند آنطور که شایسته مردم است خدمات خوبی را ارائه دهند.



شهردار لنگرود با بیان اینکه اکثر شهرداری ها حدود 65 درصد بودجه پیشنهادی را صرف هزینه های جاری می کنند، اضافه کرد : میانگین بودجه جذب شده در سه ماهه ابتدایی سال را 25 درصد است که تنها 11 درصد از این بودجه پیش بینی شده، محقق شده است



 

dd



غلامرضا منصفی، رئیس شورای شهر لنگرود نیز در این مراسم با تاکید براینکه خبرنگاران باید اخبار را به موقع و صحیح منتقل کنند، گفت: نظارت بر عملکرد نهادها و ادارات مختلف شهر اصلی ترین وظیفه شوراست و به همین منظور در چند ماه اخیر به تعدادی از ادارات سرکشی کرده است تا بتوانند با همکاری ادارات و اعضای شورای شهر، مشکلات را بررسی و تا حد توان بر طرف کنند.



وی کارهای انجام شده در بخش فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و افزود:  در بخش امور فرهنگی با  اداره ارشاد اسلامی همکاری خوبی انجام شده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان