به گزارش لنگرنیوز ، با اشاره به افشاگری مایکل لدین مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا و درخواست سران فتنه از دولت اوباما اظهار داشت: انتشار این نامه بیانگر این است که  جریان فتنه 88 یک اعتراض داخلی و خودجوش به انتخابات از سوی موسوی نبوده است.

کوهکن با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها عمق فتنه را تبیین کرده و شکافته اند، گفت: با گذشت سال ها از فتنه 88 معظم له هنوز این مسئله را یادآوری کرده و ابعاد آن را بیان می کنند، لذا این مسئله نشان می دهد که افراد داخلی مرعوب با رابطین در خارج ارتباط نزدیک داشته و برای انجام کودتای آرام و مخملی زمینه سازی کرده اند.

*سران فتنه عالماً و عامداً در زمین دشمن بازی کرده اند

نایب رئیس جبهه پیروان تأکید کرد: هر چه این مدارک و شواهد بیشتر منتشر شود به کسانی که به دنبال حقایق هستند کمک می کند که بدانند واقعیت فتنه 88 چه بوده است و متوجه شوند که چقدر این دو (موسوی و کروبی) عالماً و عامداً در زمین دشمن بازی کرده اند.

وی با بیان اینکه این نامه واسط داشته و از طریق واسط به آمریکا رسیده است، گفت: این مسئله ادعای کسانی که می گویند فتنه صرفا یک اعتراض داخلی بوده و هنوز طلبکار نظام هستند و فتنه 88 را محکوم نمی کنند زیر سوال می برد.

کوهکن تأکید کرد: افشاگری مایکل لدین بیش از پیش مرعوب بودن و عامل عوامل خارجی بودنِ لایه های اصلاحات در قضیه فتنه را به اثبات می رساند.

نماینده سابق مجلس ابراز امیدواری کرد با انتشار این نامه کسانی که باور نداشتند چه اتفاقاتی در سال 88 افتاده مواضع خود را روشن کنند و از فتنه تبری جویند.

وی افزود: نباید شک کرد اگر جریان فتنه سر در خارج نداشت و صرفاً به تصمیمات غلط این دونفر بازمی گشت هیچگاه این اتفاقات نمی افتاد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان