به گزارش لنگرنیوز، عبدالله روحی نشست خبری با خبرنگاران که عصر امروز در اداره بهزیستی لنگرود برگزار شد با عذرخواهی از تاخیر در برگزاری تجلیل از روز خبرنگار و اصحاب رسانه ، گفت : هدف از این جلسه، تقدیر از خبرنگاران است که در تمام شرایط جوی به دنبال خبر و اطلاع رسانی صحیح و دقیقه به مردم هستند.



رئیس اداره بهزیستی لنگرود با بیان اینکه خودم 3 سال خبرنگار افتخاری خبرگزاری شبستان بودم و با شرایط خبرنگاران آگاه هستم، افزود : بهزیستی از جمله ادارات دولتی و حمایتی است که به دلیل کمبود بودجه بعضا با مشکلات حمایتی از خبرنگاران مواجه هستیم و معدود خبرنگارانی که برای خبر مراجعه می کنند هزینه آن را از بودجه خارج از اداره پرداخت می کنیم.



وی با تاکید بر اینکه باید از خبرنگاران در کنار انتشار اخبار حمایت مادی و معنوی هم شود، اضافه کرد : بهزیستی لنگرود دارای 4 معاونت مشارکت، حمایت، توانبخشی و پیشگیری است که هر کدام وظایف خاص خود را دارند که کارکنان این اداره در راستای دستورات سازمان به مددجویان خدمت رسانی میکنند.



روحی اضافه کرد : ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و ... از جمله خدماتی است که در طول سال به صورت رایگان و توسط این اداره به مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی خدمت رسانی می شود.



رئیس اداره بهزیستی لنگرود با بیان اینکه کار کردن در بهزیستی توفیق الهی را به همراه دارد، تصریح کرد : تمام امکانات رفاهی و جایگاه شغلی خود را مدیون افراد تحت پوشش این اداره هستم که همواره دعای خیر آن ها بدرقه راهم بود و همواره با مددجویان ارتباط نزدیک و دوستانه دارم و بعد از بازنشستگی نیز قصد دارم در میان افراد مددجو  و آسایشگاه معلولین خدمت کنم.



وی با اشاره به تاسیس و حمایت از انجمن ها و موسسات آموزشی در لنگرود، اضافه کرد : با همکاری که انجمن ها و موسسات با اداره بهزیستی دارند می توان خدمت رسانی بیشتر و مناسب تری به مددجویان کرد و بعضا انجمن ها می توانند کاستی های اداره بهزیستی را با توجه به کمبود منابع مالی پوشش دهند.

1 (1) 1 (2) 1 (3) 1 (4) 1 (5) 1 (6) 1 (7) 1 (8)


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان