به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کومله گفت : لزوم شناخت نعمتهای الهی و دوست یابی به علمی بود که انسان را از روحیه ادم کارگاهی به ادم بارگاهی و از خاک بازی به عالم پاک بازی سوق دهد.

امام جمعه کومله با گرامیداشت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی افزود : یکی از رموز موفقیت آزادگان سپیدرو را عشق به امام (ره) و پاسداری از هدایتهای امام در قلب دشمن دانست.

وی با اشاره 28 مرداد سالروز کودتای آمریکایی دولت مصدق، خطاب به دولتمردان اضافه کرد : اعتماد به امریکا امکان پذیر نیست و دولتمردان، امریکا را از فهرست دشمنان ملت خارج نکنند.



سلیمانی با اشاره به 23 مرداد به عنوان روز مقاومت، از دوستی های پنهانی عربستان با داعش برای حضور در یمن خبرداد و تصریح کرد : داعش با تزریقات تسلیحاتی سعودی به یمن راه پیدا کرده و آماده جنگ با حوثی هاست.

امام جمعه کومله از ناهنجاریهای اخلاقی در جامعه اظهار نگرانی کرد و اظهار کرد : برخی در شب های شهادت ائمه اطهار، اقدام به پایکوبی و جشن های عروسی می کنند که این دهن کجی به ساحت مقدس اهل بیت است.



 



وی با هشدار از صدور مجوز برای ایجاد قلیانسراها در کومله خبر داد و اضافه کرد : قلیانسراها آسیب های اجتماعی و فرهنگی را به دنبال دارد.

1 2 3 4 5 6 7 8


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان