به گزارش لنگرنیوز، مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه گفت : افشین عشوری زاد و میثم میرپسندیده دو بازیکن سال های گذشته سپیدرود با امضای قرارداد ، دوباره به جمع بازیکنان این تیم ملحق شدند .

رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دو بازیکن که سال گذشته در تیم رهپویان رضوانشهر حضور داشتند و از ستون های صعود این تیم از لیگ دسته سوم به دسته دوم بودند ، با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوستند تا این تیم را در رقابت های لیگ دسته دوم کشور همراهی کنند .

وی اظهار کرد : افشین عشوری زاد 25 سال دارد و در پست مدافع بازی می کند و میثم میرپسندیده نیز 28 سال سن دارد و پست تخصصی او هافبک می باشد .

وی ادامه داد : همچنین محمد میری هافبک وسط 25 ساله تیم های شهرداری لنگرود ، مس سونگون و خلخال دشت اردبیل نیز با امضای قراردادی دو ساله به عضویت تیم فوتبال سپیدرود رشت درآمد .

وی بیان کرد : پیش از این نیز ، بهنام لایقی فر دروازبان فصل گذشته داماش گیلان ، سیدرضا چاووشی و محمد دادرسی مهاجم های فصل گذشته داماش گیلان ، ابوذر رحیمی بازیکن فصل گذشته اتکای گلستان ، حامد حاجتی بازیکن فصل گذشته تیم راهیان کرمانشاه و سهیل حق شناس کاپیتان سابق سپیدرود با امضای قراردادی دو ساله به این تیم پیوسته اند .

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد : همچنین چند بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با این تیم قرارداد خود را تمدید کرده اند .
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان