به گزارش لنگرنیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد قدرتی، استاد حوزه و دانشگاه در جشن بزرگ کریمه اهل بیت، فاطمه معصومه(سلام الله علیها) که عصر امروز(25 مرداد) در کانون زینبیه این شهرستان برگزار شد، گفت: فرهنگ شیعه و اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله ) ازبین رفتنی نیست و تا ابد باقی می ماند.



 



وی با تاکید براینکه ما باید نسبت به فاطمه معصومه(سلام الله علیها) معرفت پیدا کنیم، افزود: علاقه و محبت نسبت به کریمه اهل بیت و الگو و اسوه قرار دادن حضرت مهم ترین وظیفه شیعیان است.



 



حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه امروز مراجع تقلید ما خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) هستند، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که محبت دختر موسی بن جعفر(علیه السلام) در وجودمان افزایش یابد.



 



استاد حوزه و دانشگاه، اسوه و الگو قراردادن حضرت معصومه(سلام الله علیها)  را وظیفه خانواده ها دانست و اذعان کرد: والدین باید حجاب و عفت را در فرزندان تقویت کنند.



 



وی هم نام و هم قیافه بودن فاطمه معصومه و فاطمه زهرا(سلام الله علیه و آله) را از شباهت های این دو بانوی عالم عنوان و خاطرنشان کرد: فاطمه به معنای دوری از شر و بدی و بریده و جداشده از آتش جهنم  است.



 



حجت الاسلام قدرتی ادامه داد: بهترین دختر در میان عالم، دفاع از ولایت و عالمه محدثه بودن از دیگر شباهت های بین فاطمه معصومه و فاطمه زهرا(سلام الله علیها) است.



 



استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه سن ازدواج در کشور  ما رو به افزایش است، تصریح کرد: 2 میلیون دختر مجرد بالای سی سال در کشور وجود دارد.



 



وی با بیان اینکه شبکه های فارسی وان و دانشگاه های اسرائیل به شناسایی فرهنگ شیعه می پردازند، خاطرنشان کرد: آنها با این کار درصدد دور کردن مردم از ولایت هستند اما غافل از اینکه گرایش به اسلام همچنان در حال افزایش است.



 



حجت الاسلام قدرتی، هم کف نبودن فرد مورد علاقه حضرت معصومه(سلام الله علیها) را از جمله دلایل تشکیل زندگی ندادن ایشان عنوان و تصریح کرد: روزانه در کشور ما 800 زن و شوهر از همدیگر جدا می شوند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان